• Jåll

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Emma3 -vilken underbaaar bild!!! Så kul nälr man äntligen lyckas fånga på bild, är ju inte det lättaste precis Flört

Karin och alla: näe, tror inte det blivit ngt bestämt om tid på onsd va? Mest diskussioner...
    jag hakar gärna på ifall det är morgontid (typ 10.00) annars får det bli nån annan gång Skrattande

fast nu vet jag inte vad som är på G???? Blir det fettbrännarpromenad istället eller oxå?! Ni verkar ju onekligen ha mkt på gång i vart fall SkrattandeGlad

• Jåll

Sole: grattis till din första, jag lovar det kommer mera... man får ju mersmak!! (är själv en flitig tradera-användare och blockare...) Fast lindrar det dåliga samvetet som dyker upp ibland när jag shoppat loss att jag även säljer lite med Skrattande

Vi håller dop. Är själv döpt, konfirmerad och ska gifta mig i svenska kyrkan. Jag skiljer mellan kristen och troende kristen (det var min konfirmationspräst som mynta kyrkan). Jag vill alltså följa de kristna traditionerna men går inte aktivt i kyrkan. Inga söndagsgudstjänster, julkrubbor etc för mig alltså! Men ändå känns det helt naturligt att döpa i kyrkan, men helt otänkbart med namngivningsceremoni. Så känner jag Skrattande
    I det stora hela däremot tycker jag det viktiga är att folk gör det som känns bäst för dem och att alla ska få göra precis som de vill!!!

Förresten- har torsd prommisen ersatt onsd-fikat eller vad händer?!!!!!

• Jåll

Sole: Haha, ok då! Jag börjar med å skriva en lista då på ngr namn som figurerat på å gå med, sen får man lägga till sig eller ta bort!!

Jåll
    Sole
    SanniXx
    Karin 99
    Medusa2001

hoppas det blir många -vore kul!!!
  • Jåll

Jo, jag mena fika på onsd när jag startade listan... Så onsd ska jag med, ingen annan dag!!! (gravkilona får hänga med lite till med andra ord, här ska fikas!!Skrattande)

Fika på Kulturhuset kl 14 ONSDAG
    Hellur
    Sole
    Karin99
    J79
    SanniXx
    Jenny (om jag får barnvakt)
    (vilka var det mer?)

Årstaviken runt TORSDAG kl. 10:00 vid Åhlens Skanstull.
    Sole
    SanniXx (kanske)
    Medusa2001
    Hellur (prel.)

• Jåll

jag mena ju Jåll såklart!!! Så igen:

Hellur
    Sole
    Karin99
    J79
    SanniXx
    Jåll (om jag får barnvakt)
    (vilka var det mer?)

Sole
    SanniXx (kanske)
    Medusa2001
    Hellur (prel.)

• Jåll

Alla verkar tycka jag ska gå av mig fläsket, men NEJ det är fortf fikat som gäller!!
    Jag är uppbokat på annat och kan INTE torsd, ifall det skulle bli fler fel längre fram... Så, för Jålls skull, (kommer inte ändra någe mer nu ifall det blir felskrivet igen, är visserligen här inne ofta men inte jämt), är det detta som gäller!!

Hellur
    Sole
    Karin99
    J79
    SanniXx
    Medusa
    Jåll (om jag får barnvakt)
    (vilka var det mer?)

Sole
    SanniXx (kanske)
    Hellur (prel.)

• Jåll

Hej!

Fick ingen barnvakt... får avboka -hoppas på nästa gång istället!!

Fika på Kulturhuset kl 14 ONSDAG 9 MAJ

Fika på Kulturhuset kl 14 ONSDAG 9 MAJ

Hellur
    Sole
    Karin99
    J79
    Medusa
    (vilka var det mer?)
    Ginger
    Lillenlillen
    Swenglish

• Jåll

haha!! Jo, hold in strumpbyxor skulle ju behövas... typ jämt!! Skrattande  Inte för att jag ska på ngt bröllop närmsta veckorna men man vill ju se liiite fin ut i vart fall! Till vardags menar jag... nån gång i vart fall Flört Ffa de få stunder när man är utan lilltjej, då finns det ju ingen som ser orsaken till maghänget, utan man skulle ju kunna vara en annan soffhängare som lämnar djupa sittavtryck efter sig. (vilket man definitivt inte är, springer ju som en jojo mellan barnen) Men ja, så kan det va, länge sen man var vältränad här!!

vart tog rutorna vägen?!!
  • Jåll

Lillie74: finns vita mörkläggningsgardiner även på jysk! Å de går å få till efter önskad bredd... Vilket kan vara praktiskt Skrattande Annars är det ju som sagt kära gamla vanliga IKEA som gäller -säg vad har de inte för nånting i sortimentet?!!!

Bianca: Vart gifter ni er då? Ifall ni vill ha en lokal hyfsat nära tänkte jag? Och ska det vara ngt särskilt "stuk" på det tex äldre inredning med takbjälkar, slottsaktigt eller är det ok med "vanlig" lokal? Vet jag det så kan jag nog (förhoppningsvis Flört) hjälpa dig! Gifter ju mig själv ganska snart så har kollat upp olika förslag... -gud vad roligt det är!! Kan man inte få gifta sig fler ggr?!!!! (med samme man alltså!)

• Jåll

Vivs: *haha* vi var likadan... fick värkar redan på torsd å trodde aldrig melodifestivalen skulle vara i fara utan såg fram emot å se den på bb med bebis i famnen! När lörd e.m påbörjats utan att bebis verkade vara på väg så började vi ju bli smått oroade -hallå!! Våran schlager!!! (Sjukt att man tänker på sånt dåFlört) Kl. tre på em föddes hon och vi hann se hela schlagern med bebis i famn!! Kyss Hädanefter har jag alltid såna rysningar när jag hör vinnarlåten -förknippar den med ett av de lyckligaste ögonblicken i mitt liv!!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4