Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
TRÄFF ONSDAG
Swenglish
j79
Hellur
Lillie
Bianca2
TRÄFF ONSDAG
Swenglish
j79
Hellur
Lillie
Bianca2
just ja - TACK lillen o björklöv
som tur e har A en superkväll. inte en endaste tår hittills - bara leenden.8-veckors krisen kanske e över?
Hoppas hoppas hoppas lillgrisen somnat nu!!! han har somnat vid nio 3 dar i rad men ikväll var det svårare. men han var himla härlig ikväll. glad som bara den
tur nu när killen e borta. annars hade jag nog blivit deppig på riktigt. nu e jag mest sällskapssjuk o uttråkad...
hoppas ni får skoj imrgon (det vet jag att ni får). själv ska jag ju på mammagrupp o har sen bokat upp massa m träffar så jag slipper vara ensam.
Frill - ibland känner man inte alls för att träffa folk men när man väl gör det brukar det ju oftast vara supertrevligt. hoppas det blir så för dig!
kram på er!!!
God morgon: Vivs - har inte heller sovit ngt. Men inte pga August - han somnade 22.30 och sov till 06.50!!! ammade o sover frtfaranade. jag somnade halv tolv men vaknade halv två o kunde sen inte somnaom förrän vid fem. typiskt!!!
ha det mysigt idag.
kramar
hej tjejer!Hoppas ni har det trevligt ute i Farsta. Själv har jag träffat min mammagrupp. De verkade helt ok men inte lika fina som ni
tack för alla peppande ord. Idag har det varit hur bra som helst. efter mammagruppen käkade jag lunch o fika m en kompis och nu ska jag snart hem till min syster o få middag o kanske ett glas rödvin
och imorgon ska jag shopa m min andra syster...
men jag ser verkligen fram emot onsdag då jag får träffa er!!! och på kvällen sen ska jag på mina elevers avslutningsfest!!!
kram
hej!
älsklingen sov 22.30 - 06.30 i ett sträck!! vaknade o amma o somnade om o vi båda vakna nu!!! lite synd att nästan halva dagen gått men det var så skööööönt! kram
J79! exakt så har det varit för mig 4 nätter i rad. lillkillen har sovit 8-9 timmar i rad utan att vakna för att äta.
ikväll sov han dock mellan 20-23 när jag var på Debasers uteservering! så fort han vaknade åkte jag hem så nu undrar jag hur mycket han kommer att sova i natt. men det var det värt! detvar så underbart!!!!
kram på er alla underbara mammor och GRATTIS på mors dag!!!!!!!!!!
Lillen - håller m! Underbar idag. putte har sovit hela natten och var hur glad som helst på morgonen. kl 12 ska jag träffa MIN mamma o sen kommer min kille hem
Grattis igen till alla fina mammor!!!!
Hej!
Har oxå haft en underbar mors dag!
Först fikade jag m min mamma o syster, sen shopade jag entill svart klänning o lite krimskramssmycken på hm-.
sen kom min kille hem från island o vi gick o käka pizza på uteservering i solen.
sen fick jag fina mosrdag presenter från Island. Lyxiga spa-produkter från heta källorna de badade i o lyxchoklad! MMMMMMMM ![]()
jag tycker oxå Rålis låter superbra! Vasaparken är ju mysigt oxå.
kram kram
Karin - om det är som du skriver ang vttnet tror jag verkligen inte det e ngt farligt. Alvin verkat ju äta som hn ska
min lilla gris hat sovit mellan 22-06 i ett sträck så Zul - miraklet håller i sig lite till i alla fall. han verkar ha somnat om nu efter amninge så ska se om jag kan vila lite till...