Äntligen får man ett tillfälle att sätta sig ner och läsa vad som skrivits.
Vi kommer att ha dop i sommar. Vi är båda döpta och konfirmerade och för mig känns det viktigt att även hon blir döpt. Sen får hon bestämma om hon vill konfirmeras när den dagen kommer.
E har haft så väldigt mycket hormonprickar och hade senaste veckan fått som eksem i ansiktet av utslagen. När jag var på bvc blev jag rekomenderad att köpa en hydrokortison kräm att smörja det torra med. Redan efter en insmörjning kunde man se skillnad och idag fyra dagar senare är allt borta!
E har fortfarande 50-56 i storlek men tycker att en del bodysar börjar bli lite korta i grenen när jag ska knäppa. Lång och smal är hon. Swe om du hittar något mer om bodyförlängare så vill jag veta mer om tex var de finns att köpa.
Sole- grattis till viktminskningen, 2,3kg är väldigt bra gjort!
Lillen- vad avundsjuk jag blir på dig som gått ner dina kilon och kan handla nya fina kläder.
Själv har jag lååångt kvar till normalvikt. Känns inte som att jag vill prova kläder, kommer att bli på så dåligt humör då...
Hade gärna gått på bränna-fett-promenad men har fortfarande foglossning. Följer dock gärna med och fikar/lunchar på onsdag eller torsdag vilket det nu blir.