Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
Swe
skulle tro det är babysittern, ligger de på rygg på golvet kan man ju ha kudde under
Swe
skulle tro det är babysittern, ligger de på rygg på golvet kan man ju ha kudde under
hellur
visst är det cool med pool? bekväm som jag är + att jag är en badkruka, det passar ju utmärkt
måste avboka mig från träffen imorgon - vi ska bege oss mot Norrtälje o kolla på sommarhus
lillenlillen
you bet!
hoppas ni får det trevligt imorgon!
kram
lillenlillen
ha ha är det sant? då kanske vi blir grannar ![]()
karin
vilka fina bilder från dopet!
karin
oppas det går bra med alla studenter - annars får väl Bianca styra upp dem lärare som hon är
ang. dagisplats - har du kontaktat de privata häromkring och ställt dig i kö?
vi har bara ställt oss i den kommunala dagiskön men det kanske inte räcker?
karin
det finns ju ett som heter Rektangeln i Ringens ccentrum, funderar ni på det också?
halloj!
är helt slut efter sommarhus-tittande både igår och idag.
vi har nog hittat ett objekt som har potential, jättefint område med barnvänligt bad, mkt barnfamiljer (sånt är ju viktigt nu när man har V, man vill ju att han ska ha kompisar på landet när han blir större) och 55 min från stan.
vi ska på visning på huset (som vi ännu bara sett på utsidan) på fredag.
V ska ha tapperhetsmedalj för att han inte har gnällt trots han fått sitta i bilen och slussas ut och in där hela dan i värmen.
låter jättetrevligt med träff på måndag - jag är på!
kram
TRÄFF MÅNDAG 11/6
Swenglish
bianca2
Lillie74
Pippil8
sole
hej tjejer!
Björklöv
usch din stackare - hopaps du blir bättre snart!!
ang mörkläggningsgardiner
vi har ju köpt en som heter Tupplur (tror jag det var) på IKEA och jag tycker det blir ljust på morgonen i rummet! det liksom flödar ljus från sidorna.
har ni andra becksvart eller?
halloj i värmen!
igår var vi knappt ute och idag har vi inte kommit ut ännu, V sover sen ca 07.0 imorse! Han ligger på mage i vår säng och jag var precis och kikade till honom för man blir ju ändå lite orolig när de ligger så. hjärtat stannade när jag såg att han låg i en lite onaturlig ställning men så rörde han på sig direkt efteråt - jag förstår vad du menar med att bli rädd Josefin!! (som du skrev i din blogg)
sommarhustittandet pågpr fortfarande- det är svårt att hitta nåt som tillfredställer en på alla punkter.
blir nog Blidö imorgon och Eskilstuna på söndag.
dock har jag lit eångest över att V sitter i bilstolen då (med tanke på hans huvud) men det verkar ju som at ttrycket inte är så stort på huvvet så??
förresten i denna värme - hur klär ni era små?
V får ha body på sig bara, då är han ju inte i solen utan ligger tex i vagnen eller sitte ri skuggan. måste vara jobbigt för dem med värmen!
vilken tid är träffen på måndag förresten?
halloj tjejer!
Nu har man då blivit med sommarhus i Norrtälje!
50 min från stan, 100 m till vattnet (man har faktiskt sjöglimt från en del av tomten), båtplats ingår, gäststuga, litet huvudhus, trevlig tomt!
Känns läskigt coh kul samtidigt, första gången vi köper nåt sådär, vi bor ju i hyresrätt
Ser fram emot att spendera många härliga lata dagar där (L är ledig 2 månader med oss i sommar) from midsommar
Vad gäller för fästingvaccin och sånt? Kan man vaccinera de små?
Lillen
här kommer bilder! klart ni ska hälsa på!
kanske borde vi ha FL träff där ute?
http://w4.objektdata.se/pregen/288/OBJ10107_829730288/media.htm?firmanr=10107&id=829730288&GID=OBJ10107_829730288&location=0
Vivs
läste i en "fråga Trygg hansa om barn" där stod det att barn under 1 år inte får vaccin.
hur gör man med mygg och getingar och sånt?
har ni täckande kläder även i skuggan?
tycker så synd om V när det är såhär varmt, han har bara haft body i skuggan men det kanske behövs mer än så?
karin
ni får komma ut och hälsa på!
finns tom sandlåda som de kan sitta i nästa år ![]()
halloj!
tack för alla gratulationer, självklart ska vi se till att ni kan komma dit i sommar!
vi får tillträde redan den 20e men själva midsommarafton ska vi fira hos några andra ute i Nortälje - känns inte schysst att backa ur nu och ha egen fest, det får bli nästa år!
ang imorgon:
det finns en jättemysig "park" bakom mitt hus (jag bor ju vid Ringen) som vi kan sitt ai om vi ändå ska köpa lunch i Ringen.
ska vi ses kl 12 utanför ICA i Ringen?
sannixx
vi ska köpa en enkel motorbåt, dvs sån utan tak - kan man ha med V i den? Känns som det kommer bli både för varmt och soligt på dagarna då för honom. hur åker man båt med dem? har man dem i famnen o de har flytväst?