Inlägg från: Karin99 |Visa alla inlägg
  • Karin99

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Sole - vad trevligt! Kan man låsa fast vagnen tror du?
    (uppe och ammar/blir klarvaken som vanligt...

• Karin99
    Sole: smart! varför tänkte jag inte på det...?

Lillenlillen: vi bytte till midi för en månad sen Hoppas du hittar någon som fortfarande har mini! Förresten, Libero Newborn var nästan för små redan när han föddes!
  • Karin99

SanniXx: ja, gud vilken skillnad... hur stor är Ida nu?

• Karin99

SanniXx: vad fantastiskt at din lilla fågelunge blivit så stor och frisk!! jag kommer så väl ihåg när hon föddes, så himla liten och späd, var lite orolig över om hon ens skulle klara sig! Grattis till din fina flicka.

Jag heter Josefin, inte Karin!
  • Karin99
    Frill: vi ska också på tvåmånaderskontroll idag, kl 14. Vad kollade de? förutom vikt och längd? Visst kollar de hur stadig bebisen är i nacken också? Vad är det mer? *nyfiken*

Jag har fått Exlutena minipiller, samma som jag hade innan. Har försökt att "bryta celibatet" men det gjorde för ont (där jag är sydd)
    Hur går det för ni andra? (om ni vill dela med er av sådant privat dvs )
  • Karin99
    Swe: var går du på bvc då? Vi kanske ses där? Jag går på södermalms mödravård och bvc på Barnängsgatan. Kommer inte ihåg var du bor någonstans?
    Alvin kan inte heller lyfta huvudet så bra från liggläge, men är rätt stadig när man håller honom upprätt.
  • Karin99

2-månaderskontrollen idag: Alvin väger 7520 gram och är 62,6 cm lång

• Karin99
    Lillenlillen: Men jag är ju också liten! 170 cm & 54 kilo (i vanliga fall - nu är det 57, några kilon kvar) Och under graviditeten hade jag verkligen BARA mage, möjligtvis lite småsvullna fingrar precis i slutet.
    Har alltid trott att jag skulle få ett pyttelitet barn, själv var jag värsta räkan som liten.

konstigt!

ska bli kul att träffa dig och Inez imorgon! (om ni ska med - kommer inte ihåg, men det är ju rätt många...)
  • Karin99

Lillen - nu såg jag att ni inte ska med, men det blir väl någon annan gång... lycka till imorgon då!

• Karin99

sole- samma här, men just i natt har jag faktiskt sovit rätt bra. Alvin sover fortfarande, men ligget och grymtar lite, snart vaknar han

vi ses i eftermiddag!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4