Tack så mycket för igår! Håller med att det var trevligt men lite blåsigt. Jonathan (o många andra bebisar?) sov iofs hur skönt som helst i den friska luften.
Bassekatt! SJukt mycket goa grejer, din bebis måste va världens lugnaste ...
Sole! KÄnner precis igen skrik-gnäll-beteendet. Klen tröst när man är på resa kanske, men det går ju över säger dem.... Bra att hitta på saker i alla fall och försök njuta av härliga Barcelona, avis!
Jag tror att bebbarna både sover o äter mer ju äldre de blir. J sover också 4-5 timmar första passet numera...(vågar jag säga numera..det har varit så kanske 4 nätter i alla fall) Och äter mycket mer. Igår kväll började jag kvällsamma honom vid 20, han somnade 23. Puh! Riktigt jobbigt, han blev inte nöjd, trött, mätt eller vad det var. Skrek och kräktes och ville leka. Blir galen när jag släcker lampan. Är han mörkrädd eller separationsångest?! Slutade med att jag gav honom ersättning vilket vi inte gjort alls på en månad. Han slukade 2 dl och somnade sen utan att kräkas. Hur ska man veta vad de små älsklingarna vill hela tiden?!?! Man tror ju han är full när han kräks, men tydligen inte?!
Pippil8, skönt med städerska! När kommer hon? Kanske vill ta en promenad med mig o jonte om det passar, eller är det för blåsigt ute?