Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
Frill: Skönt att det gick bra. Hoppas att det läker snabbt nu.Bianca o Pippil8: Jag hyrde pump på amningscentrum efter att vi fick lämna tillbaka den vi hade under tiden vi var inskrivna på noe. Den väsnas lite, men det är grymt skönt att kunna pumpa båda brösten samtidigt. Det kostar 140kr i uppstartsavg och sedan 12kr/dygn. Inte jättebilligt kanske, men Ok om man inte tänkte ha den så länge. Pumpmanicken och tratten behåller man sedan och kan använda som manuell pump. Det har jag dock inte provat. Jag bara ringde amningscentrum på SÖS och kollade och sedan var det bara att hämta dan efter.
Pippil8: Gud vad trist med vagnen! Hoppas att det går snabbt att fixa den. Annars tycker jag att ni ska kräva lånevagn så länge. Vi har också haft vår inne på rep. Men det var bara smågrejor som at den drog lite snett och att vi inte lyckades fälla upp ryggstödet.
Swe: Vad skönt att det verkar funka med amningen. Här går det också hyfsat bra. Vi får kämpavidare och hoppas vi också får riktig kläm på det!
SanniXx: Massor av grattis till jeansprovningen!
Vi har också ett liknande babygym - FisherPrice - som vi köpt på Maxi ICA. Tyvärr verkar inte Emil intresserad ännu. Han skriker mest när man lägger ner honom och det spelar inte så stor roll vart...
Sole. Barcelona låter kanonmysigt! You go girl!