Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
Det var väldans vad många det var som var imponerade av mig då, haha. Tro mig, jag är knappast någon övermänniska men jag har alltid haft väldigt mycket energi och aldrig riktigt gillat att sitta still (ser bara nyheter på tv, då blir det inte att man sitter i soffan så länge
) Hur som helst så har jag jobbat som barnflicka i över ett år, så kanske har jag lite förmåga därifrån, även om det här med egen knodd är en helt ny grej!
Kul att flera börjat logga i schemat, vi har hållt på sedan den 26 mars och ser verkligen skillnader. Igår ville hon bara äta 6 gånger på hela dygnet i förhållande till 8-9 gånger innan... Så länge det är hon som bestämmer gör det ju inget om det blir mer sällan
Idag ska vi ha folk hemma på middag, de andra ska gå på fotbollsmatch innan och Lisa lagar maten som vanligt. Men först byta en mjukisdress från H&M som hon fått i stl 56 (hon har en mjukisdress i 62 som går att använda men är lite stor, känns lite trist att ha en som hon nästan redan växt ur då) Så en sväng till Solna Centrum blir det.. Har förresten fått MÄNGDER av kläder i stl 62 sedan hon kom, har era gäster också köpt 62 om ni fått kläder? Hon kommer ha en hel garderob full ju!
Ha en skön annandag påsk! Kram Lisa