Inlägg från: SanniXx |Visa alla inlägg
  • SanniXx

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Fika på Kulturhuset kl 14 ONSDAG
    Hellur
    Sole
    Karin99
    J79
    SanniXx
    (vilka var det mer?)

Årstaviken runt TORSDAG kl. 10:00 vid Åhlens Skanstull.
    Jåll
    Sole
    SanniXx (kanske)
    Medusa2001
    Hellur (prel.)

ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • SanniXx
    Sole: Mer än trevligt
  • SanniXx
    Ang blöjor: Kolla här va kul de ser ut. Nu tycker ja allt att Ida är gigantisk Hon har hunnit haft 4 storlekar..

Från premature till Midi
  • SanniXx

karin99: Igår vägde hon 5740g och hon är 58cm lång. Ida går upp ca 200g i veckan..

• SanniXx
    Lillie74: Jag får nog avboka ja me.. Tyvärr..
  • SanniXx
    Karin99: Oroliga var inte vi iaf, hon var stor för sin vecka.. :)
  • SanniXx

Hellur: Ida blir 4 månader om en vecka

• SanniXx

Jag hoppar tyvärr kulturhuset i morgon. Ska hälsa på en kompis och hennes nyföding istället

Är det någon av er vars bebis ligger och gnuggar näsan när dom ligger på mage mot bröstet? eller vänder huvudet 178 ggr..

• SanniXx
    Lillen: Åh, där ser man Dom kanske gör de lite mer när dom kommer upp i ålder
  • SanniXx

Ååååhhh, hade en kompis här idag med hennes nyföding. Han var verkligen liten, Ida blev en JÄTTEBEBIS! Har glömt att hon var så liten och till och med ännu mindre..

Alltså en viss människa har verkligen stenkoll på mig. Läser i alla trådar jag skriver i Haha.. Vilket liv vissa har Sitta och söka på andra människor. Jeje. Hoppas människan får ut någe skoj av de

Hade ni kul på fikat? Här blev de fika hemma med god drömtårta! Gravkilona hänger fortfarande med och ska man fortsätta fika i den här takten så får dom hänga med ett tag till

Idag har vi städat, plockat in tvätt, varit på BVC, lekt, lagat lunch, fikat, lagat middag, fikat och ändå var jag rastlös Vissa dagar är jättelånga! Nu ska jag plocka ur och i diskmaskinen.

Fika snart igen? Känner att ja behöver de Hehe..

Ni som helammar, har ni testat nångång med ersättning? Tar era pluttar de? Ida vägrar för hon vet att de e mysigare hos mig. Hon vill inte ens ta flaskan med bröstmjölk. Tror kanske att de är lättare för henne att taflaskan om hon ligger hos någon annan. Kanske redan har tagit upp detta, men då gör jag de igen

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4