Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

glad påsk på er! vi firade hos mina föräldrar igår för pappa hade släktbesök från pakistan. det gick superbra. august sov mest o den vakna tiden var han ett charmtroll  det enda som vr segt var att just när vi skulle äta så vsar jag tvungen att amma i 45 minuter, o av respekt för släktingarna satt jag ensam i gästrummet. jaja - jag hann äta ikapp mig sen.
    idag har vi promenerat till solna o köpt smink, smycken o för små amningsbh:ar till mig!
    bjöklöv: superfint namn!!
    sole - skönt att du får sova lite!

lillen - tack för listorna!!

påskkramar på er!!!!!

• bianca2

Bassekatt! hur söt som helst.
    lillen- himla vad du e huslig! jag lagar ingen mat men det e inte för att jag inte orkar utan föratt jag e så sugen på mackor hela tiden. min ikille har lagat massa god mat + att föräldrarna o kompisar har kommit m mat men på torsdag börjar killen jobba så då måste jag jag nog börja.
    swe. - hoppas såren försvinner NU!

• bianca2

lillen! låter perfekt! vi kan laga ihop!

• bianca2

Sole! Säger som Lillen - klart du e välkommen
    laga ihop är ju så mycket roligare än att laga till sig själv. snart kommer ännu mer besök...

• bianca2

GRATTIS till William Hellur!
    har sovit så där de senaste 2 nätterna för August har vaknat varannan timme. kanske beror på att jag åt stark pakistansk mat 2 dagar i rad? sk bara äta mild mat idag o se om det blir någon skillnad.
    har precis haft besök av mammas morbror m familj o nukommer snart 2 kompisar till killen.
    kram på er!!!

• bianca2

sole! precis i närheten ju! bor typ 50 meter från torget!

• bianca2

hej på er!
    Vill bara säga att ibland (NU) är livet bara underbart! August sov mellan 01-07.30. han har ätit massor o vi tog en sväng till solna centrum. hann m både att byta amningsbh:ar samt fika m kompisar medan A sov sig igenom allt! Har inte läst om AW´s metod men jag tror att vi kör typ så.

ha en underbar kväll. kram på er!

• bianca2

murgrönan o lillen! här svettas det oxå masor.
    ska genast´berätta för min käre sambo om teorin att pappan tröstar bäst!

• bianca2

jag hoppas du har rätt lillen! jag vill oxå rasa i vikt! jag gick upp typ 20 kg totalt. har säkert 5-7 kg kvar o det var 2 veckor sen august kom!.
    jaj o martin kommer oxå vara lediga tillsammans i sommar. ska bli hur mysigt som helst!!!

• bianca2

min älkling somnar bara efter amning. e det helt fel att göra så? ska se vad bvc säger. så fort han gråter ger jag honom bröstet. säkert det man  inte ska göra men han blir ju lugn då...

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4