Inlägg från: ilyrm |Visa alla inlägg
  • ilyrm

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Tjena tjena!

Jag startade precis en egen tråd för att se om det fanns några roliga eskilstunapappor att hitta på saker med! Sen hittade jag den här tråden och förstod att jag är lite sent ute! Flört

Har ni någon kul aktivite på G?

Jag är inte pappa ännu men jag och min fru väntar barn nu - förväntad leverans i slutet av januari 2008.

Hörs!

• ilyrm

Coolt med modellflygplan, var ju inte speciellt dyrt heller! Räcka ut tungan
    Fikatråden var det bara för tjejerna eller fikar ni också? He he!

• ilyrm

Jag är gärna med på en fika - har ni varit på Bistro i City Huset? De har lätt stans godaste kaffe!

NiklasG skrev 2007-06-08 20:47:32 följande:
    Vi fikar också men tjejerna leder ligan på den fronten. Men det kanske är dags för en fika för oss grabbs? Sist jag var med var det trevligt på Waynes
  • ilyrm

Jag blev tvungen att skriva ett blogginlägg om det här! Gå dit och kolla, skriv gärna en kommentar också. (Bloggen som anges i min sidfot)

swartling skrev 2007-06-08 23:26:23 följande:
    AAAAAAAAAAAAAAAAAA Fan vad man blir arg  kolla här www.pedofil.se/ alts vad fins det för djävla idioter aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • ilyrm

Om det blir minigolf måste jag nog stå över, det är det absolut värsta jag vet! He he!
    Men brännboll eller öl funkar för mig.

• ilyrm

Wedde: Jo, har spelat där också - inte lika dåligt som andra banor men fortfarande inte roligt för mig! He he - är så dålig förlorare!

• ilyrm

Wedde: Hade varit nice, men vi var upptagna på annat håll! (Såg inte ditt inlägg förrän nu heller). Gravida frugan ligger helst i soffan, då hon mår väldigt dåligt under sin graviditet. Men vi kanske kan hänga på nästa gång!

Hade ni trevligt?

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2