Pappa grupp i Eskilstuna del 2
Håller på och skapar en MSN lista ifall någon mer vill vara med?
teller och Patrik72 är redan med på den... Så skicka din MSN så fixar jag resten... Hade bra gubbar
Håller på och skapar en MSN lista ifall någon mer vill vara med?
teller och Patrik72 är redan med på den... Så skicka din MSN så fixar jag resten... Hade bra gubbar
swartling: Ja få väl hoppas att lillen är på väg ut nu då
och lycka till på fl på fredag.
Patrik72: Hade gärna vart med på bandy fredag men jobbar tyvärr kväll hela veckan
jobbar även lördag (övertid)...
Men om ni ska spela något nästa vecka så är jag gärna med
Hade bra gubbar
Grattis till lillen Familjen swartling
längtar efter vår lilla hehe
Jag håller på med msn listan men har inte fått speciellt många namn ännu tyvärr..
Inga fler som vill vara med på (MSN listan?)
Ja håller med låter som en bra ide att var ute o grilla och spela kubb lr nåt... Men är det någon datum inplanerat???
Det finns en lista på vilka som ska vara med på kubb o grilla på långfredagen... så om det är någon mer som vill vara med är det ju bara gå in på mammatråden www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html och fylla i era namn
inga fler som vill vara med på (MSN listan= som jag håller på att skapa??? isf skicka din MSN till mig
välkommen Sam79... Är tyvärr inte pappa ännu min fru ska ha i juni. Så är inte heller pappaledig fören senare..
Ja ha är det några fler gubbar som ska med på kubb o grilla fredag då?
ok tråkigt... Ja men ni får väl krya på er
go natt
trevligt i vilsta tråkigt bara att inte fler kom med....
Trevligt på fikat hoppas det blir fler gånger...
Hade bra på er gubbar
Tja tja... Var ett tag sen jag var inne o skrev nåt... Men det blir inte mycket gjort nu. Går bara mest och väntar på att lillen ska titta ut snart. Så därför blir det inte att man följer med på aktiviteter. Hon har ju gått över tiden 4 dagar idag, nära nu. Men ja hade bra så länge gubbar
Inget på G ännu.... puhhh jobbigt vänta vänta vänta vad ska man göra. Hade bra gubbar