Inlägg från: NiklasG |Visa alla inlägg
  • NiklasG

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Här var det dött idag...
    Jobbar alla nu ?

Men vänta nu.. Jag jobbar ju också, fast kanske skulle jag stannat hemma en dag till..

• NiklasG

Grattis Swartling o Amswart till dottern

• NiklasG

Var det någon som lånade kortet av Wedde? Blir det någon flygning i morrn?

• NiklasG

Det är helt ok för mig..

Startar vi kl 11.00 som vanligt?

• NiklasG

Nyligen avnjutigt en god middag (Potatisgratäng, Mosarella med Pepparrot och soltorkade tomater inrullat i lövbiff och grönsaker till). Nu väntar en GT på mig framför tvn.

I morrn är det babysim igen första på fortsättningskursen. Hoppas det blir skoj.

Kul flygning idag grabbs.

• NiklasG

Natti natti grabbs. Ny dag i morgon. Funderar på om jag ska gräva landet och pula lite i trädgården.

Vad sägs om att dra ihop så många som möjligt från både mamma o pappa trådarna. Kanske bara träffas ute spela lite boll, grilla eller göra något annat inte så avancerat tillsammans? (frugans idé)
    Kanske i vilsta eller någon anna neutral plats.

Har ni förslag? Eller vad tror/tycker ni?

• NiklasG

Iggy:
    Ja brännboll, men då behöver vi bli ett gäng. Verkar vara svalt intresse just nu. Det skulle visst inte bli så varmt till påsk heller Men det var kanske det som vara aprilskämtet?

Någon som blev lurad?
    Jag blev det inte vad jag vet

• NiklasG

Inte inplanerat men föreslaget: Långfredag.

Man får ta varma kläder på sig ska visst bli kallt.

• NiklasG

Oj jag som inte ens beställt däcken än..

Ska bli kallt på fredag

• NiklasG

Swartlings heli var as cool

Fanken att det inte är något denna helg. Jag var bara tvungen att flyga lite på tomten häromkvällen. Nästan vindstilla :-O eller inte. Gav mig fanken på att jag skulle runda päronträdet. Men fick ge vika för kastvindarna och hunden. Nära att planet blev hundmat

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2