Inlägg från: Sam79 |Visa alla inlägg
  • Sam79

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

ok då blir det inget idag

• Sam79

NiklasG nej man behöver inte instalera om när man sätter in antivirus men det är bra om man gör det någon gång ett program som tar bort mycket skräp är AD-Aware som finns gratis att ladda ner

• Sam79

Hej på er!!

Kan jag låna en bandyklubba utav någon? Kanske tar med en pappa till om det är ok...

1 Patrik
    2Wedde +
    3. Swartling
    4 Sam79 + (kanske en till)

Just det vilka tider är det nu igen...

• Sam79

Jag kommer men den andra personen kommer inte

• Sam79

kan jag få låna en klubba idag =) så ska jag ha skaffat en till nästa gång =)

• Sam79

Innebandy på fortet den 12/5 kl (flygarnas tid)

1 Fredrik + ???
    2 Niklas
    3.patrik
    4.swartling
    5. Sam (ska höra med den andra E-tuna pappa jag känner)

• Sam79

har inte köpt en klubba än haft fullt upp och tillslut glömde jag köpa en så skulle behöva låna en denna gång igen om det skulle gå bra sen den andra Eskilstuna pappan kommer inte han skulle på bröllop.

• Sam79

Tindra har blivit storm förskyld och jag har hals ont så vi är bara hemma och tar det lungt.

När är nästa innebandy?

• Sam79

Även om jag är frisk på lördag avstår jag denna vecka..då vi ska till parken loppan och ha gäster hela helgen. Jag tror inte frun skulle bli så glad att få göra all mat själv...

• Sam79

Har haft fullt upp här hemma och Grattis Patrik fyåller år dagen efter dig =) så haft mycket gäster här hemma. Nu hoppa jag på att få springa lite igen på nästa innebandy.

• Sam79

Jag spelar Gärna innebandy nu på Lördag har inget planerat för mig den dagen. Persoligen försöker jag ha den dagen ledig för att spela Innebandy och lära känna er bättre.

• Sam79

Skulle vara bra och veta om det skulle bli någon innebandy så jag vet om jag ska fixa en barnvackt till lilla Tindra.

Villka skulle vara intreserade?

• Sam79

Innebandylista LÖRDAGEN 26/5 kl.11.00

1. Wedde + Bigge
    2. Sam

vi behöver fler tänk på att träningsvärk är bra värk

• Sam79

4 personer är lite för lite tycker jag

• Sam79

Kan inte då kommer hem vi 8 på kvällen men är sugen på at spela och testa min innebanyklubba. tycker personligen att det har blivit tyst här inne på forumet. har alla tappat lusten att spela innebandy förutom 3-4 personer?

• Sam79

När skulle vi spela bränboll då ska til Taillin om 2 dagar vill inte missa roligheterna =)samt det skule vara trevligt att träffa er igen nu har det ju varit ett tag sen när vi träffades.

• Sam79

Det var mycket bra ide Teller.
    tänkte bara titta in en sista gång innan jag ska fix resten innan Tallin. glöm inte att solen finns där ute =)

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2