• Hoppe tossan

libero-boxen, när kommer den? Nån som vet? Hur nära BF?

Har anmält mig till nån slags liberoklubb och så ska man ju få en "box" med lite prylar, bland annat blöjprover. Nån som vet när den kommer? Hur nära BF kommer den och kommer den via posten då eller måste man hämna ut den nånstans? (pratar inte om pampers baby basics box)

• Svar på tråden libero-boxen, när kommer den? Nån som vet? Hur nära BF?
  • minängel

Om jag minns rätt så kommer ett brev hem i brevlådan med 2 st blöjor o några rabattkuponger. Men hur nära bf minns jag inte.

• marris

hejsan! jag tror du msåte gå och hämta den på en babybutik 3 månader fram till bf. Det står på ditt papper du kunde skriva ut när du anmälde dig på liberos sida.

• Hoppe tossan

Marris: det var så det var med pampersboxen (som för övrigt var ganska välfylld tyckte jag!) så ja gmisstänker det är den du tänker på...

• BiiBii

Väntar också på libropaketet, har 3v kvar till BF...o hittills har inget kommit. Fick ett mail för ett tag sedan om att de kommer skicka blöjprover när det närmar sig.

• Queckla

Hm, Liberos startkit har jag hört talas om men Pampers box har jag missat... Vilken babybutik?

• Waomi

Den hämtar du ut efter att du registrerat dig på pampers.se
    Du får då en kupong att skriva ut och ta med till närmaste babyproffsbutik eller babyland.

Du hämtar ut den tidigast 3 månader innan bf.

• Alcarinque

Japp, pampers har en box som man hämtar på babyproffsen.
    Libero skickar två blöjprover strax innan bf.

• Thösen

Jag fick blöjprover. 2 blöjor från libero för säkert över 2 månader sen. Å då fick man samtidigt skicka in en svarskupong så man skulle få den där vagnsleksaken!
    Libero verkar vara lite snåla, men det var ju "rätt" bra rabatter iaf.

Pampers boxen var jättebra!! Väldylld å fin bitring

Svar på tråden libero-boxen, när kommer den? Nån som vet? Hur nära BF?