• Hoppe tossan

libero-boxen, när kommer den? Nån som vet? Hur nära BF?

Har anmält mig till nån slags liberoklubb och så ska man ju få en "box" med lite prylar, bland annat blöjprover. Nån som vet när den kommer? Hur nära BF kommer den och kommer den via posten då eller måste man hämna ut den nånstans? (pratar inte om pampers baby basics box)

• Svar på tråden libero-boxen, när kommer den? Nån som vet? Hur nära BF?
  • marris

Hoppe tossan: Ja det är den boxen jag menade. Jag blandar ihop dem dårå. kommer ej ihåg att man kan få sånt av libero oxå.

• minängel

DreamboatAnnie: Får man allt som är på bilderna? Jag vill oxå ha...

• DreamboatAnnie

Ja, man får hela kitet!! Det är ju nästan så att man bannar föräldrarnas val att emigrera till Sverige...nästan :D

• minängel

DreamboatAnnie: Tror jag ska flytta till Finland

• UllaBella

Jag har hämtat ut Pampers babybox, och där fick man ju 16 blöjor med, och leksak från fischer Price m.m. Det är ju bra reklam för de som lämnar varuprover också, så de tjänar de ju på, och jag tackar och tar emot om det är gratis!

Men jag måste säga att när jag läser att man får 2 blöjprover från Libero så var väl det lite väl snålt iallafall! Det är väl rätt svårt att avgöra vad man tycker om deras blöjor efter att ha provat 2 st.

• lyck

hej!
    Kommer kanske lite OT, men när jag födde mitt förra barn så fick vi en väska från Libero på BB med ett antal blöjor, babyolja och reklam. Något bättre än de två blöjor som Libero skickar innan. Det här var i Stockholm 2005.

• saraelena

Wow, vilken box från finland.... Ska emigrera dit

• Novus

Jag skulle fått en i februari 2005, den har inte kommit än

Svar på tråden libero-boxen, när kommer den? Nån som vet? Hur nära BF?