• Brydis

Hur många IVF försök krävdes för er att bli gravida?

Jag startar denna tråden för att jag vill ha nytt hopp, jag går igenom mitt andra IVF nu efter ett första "misslyckat" (jag blev ju inte gravid) och jag vet att många av oss IVF-tjejer som ännu inte blivit gravida vill veta av er lyckliga nygravida på vilket försök miraklet hände?

• Svar på tråden Hur många IVF försök krävdes för er att bli gravida?
  • Joboli

Hej!
    Jag blev gravid på vårat första IVF försök (ET) tyvärr slutade det i MF v5+0.
    Har aldrig tidigare testat plus.
    Lycka till med ditt andra försök.

• Mirakel händer
    Smyger in och undrar också.  Har ett misslyckat IVF/ICSI nu i februari och ska göra nummer vå på Juli mensen.
    Längtar...
  • Catta80

Vi har lyckats nu på vårat 2:a ICSI, tredje ruvningen. Är än så länge i v. 5, man vet ju aldrig hur det slutar

(¯`°?.¸ ♥ Gravid ♥ ¸.?°´¯)
  • Brydis

Catta80 jag ska hålla tummarna för dej

• Citronmeliss

Gravid på vårt andra försök (först ett ivf sedan fet). Och nu önskar jag av hela mitt hjärta att det vill stanna.

• HoppetKärleken

Plussade på vårat första IVF tyvärr MF v6, plussade igen på vårat första FET fick se det lilla hjärtat men fick sedan MA v9.

Hoppas hoppas hoppas det ska funka en gång till och att det vill stanna tiden ut...

Lycka till Brydis!

• funnie

plussade efter 5 ivf och ett FET. Är nu i v.9.

• Michas

Första ruvningen (ET) men det blev MF samt andra ruvningen (FET) blev en son

Svar på tråden Hur många IVF försök krävdes för er att bli gravida?