• siamusen

Är mina katter homosexuella?

jag har 2 hankatter, visserligen kastrerade men de kanske behallit sina sexuella preferenser ända.

Bada gillar att, gärna tillsammans ocksa, sitta i garderoben och häcka.

Sover ofta där i en gammal kak-kartong som hade Drömmar i sig...kartongen är bla och gul om det gör nagon skillnad.

Filten är ocksa bla med deras initialer inbroderade.

vad tror ni, kan de vara homosexuella?

• Svar på tråden Är mina katter homosexuella?
  • siamusen

oj...styrkekramar adrenalin

Tror inte de gillar läder Kurre. Leker mest med fjâdrar och sant. Kanske är transor?

• Häxan Jia

Alltså de bara skriker gay...

Om du gjort ett fostervattens prov på dom innan så hade det visat på fel kön från början, de kan jag lova dig

Om gumman är kränkande så är väl ordet tjejen det också?
  • adrenalin

Kan de inte bara helt enkelt vara riktigt bra kompisar? har de sexuell relation?

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • Kurre räkmacka

Dom ska ju inte leka med kläderna Men ok ge dom varsin sån där fjädergrej dom använder i vuxenfilmerna också då

• adrenalin
    Kurre räkmacka skrev 2007-03-18 14:26:39 följande:
    Dom ska ju inte leka med kläderna Men ok ge dom varsin sån där fjädergrej dom använder i vuxenfilmerna också då
    ??? jag har minsann inte sett nån fjädergrej i nån vuxenfilm. Vad ser du för vuxenfilmer egentligen?
  • siamusen

garderoben har ju dörrar sa jag ser inte vad som pagar där inne men den ena brukar snarka i varjefall.

• Kurre räkmacka
    adrenalin skrev 2007-03-18 14:27:43 följande:
    Kurre räkmacka skrev 2007-03-18 14:26:39 följande: Dom ska ju inte leka med kläderna Men ok ge dom varsin sån där fjädergrej dom använder i vuxenfilmerna också då ??? jag har minsann inte sett nån fjädergrej i nån vuxenfilm. Vad ser du för vuxenfilmer egentligen? burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
    eeeh *tittar sig omkring* Det är vad jag har HÖRT iaf du vet sånna som dom killar varandra med lite överallt samtidigt som dom har ögonbindel och är fastkedjade i sängen
  • adrenalin

siamusen
    hur gamla är dom? dom kanske är sånna här gamm-homsar som inte har sex utan bara trivs av att kramas.

Kurre
    Aha! Va härligt det måste vara för dom nu när det blir påsk och sånt blir så lättillgängligt!

• siamusen

Ena är 9 och den andra nâstan 3.

• Häxan Jia

Alltså dom kanske inte är gay, ja menar man är ju inte bög för att man suger av en kompis liksom

Om gumman är kränkande så är väl ordet tjejen det också?
Svar på tråden Är mina katter homosexuella?