Inlägg från: Petras |Visa alla inlägg
  • Petras

AC - Jönköping

Finns det någon som är med i AC Jönköping och som vet om det är några kurser/ föreläsningar m.m. på G? Hemsidan ger ju ingen ny info, och på direkt förfrågan till AC säger de bara att det kommer ut info till medlemmar snart. "Snart" var flera månader sen, innan jul... Undrade om det blir någon "hämta barn" och "blivande mor- och farföräldrar" -kurs under våren för oss som kanske åker i vår/sommar. Eller ska man behöva åka till något annat läns AC för utbildning?

• Svar på tråden AC - Jönköping
  • Petras

Fått de här svaren på www.adoptera.nu :

"Hej,

Jag har alldeles nyligen blivit webansvarig för AC Jönköpings hemsida. När jag lärt mig hur det fungerar etc, så hoppas jag att ni kan hitta sådan info där. Det pågår just nu en diskussion i styrelsen för AC Jönköping ang. vårens och sommarens program. När något blir bestämt lägger jag ut det på avdelningssidan. Jag kommer att framföra era önskemål till styrelsen vid nästa möjliga tillfälle. /Åsa"

och

"Om ni kan tänka er att åka en liten bit kommer det att hållas en hämta barnkurs i Göteborg den 1 april.

//Pernilla "

Glad

• Petras

Vi har Kina LID dec. 2005, men det ser ut som det dröjer länge ännu innan BB, tyvärr!
    Ska nog kolla upp Gtb.

Svar på tråden AC - Jönköping