Varför rycker det i ögat?
Jag har någon slags nervryckning mitt på "undre ögonlocket". Varför blir det så?
Det händer väl då och då att det känns av, men nu har jag haft så varje em i en vecka, i dag nästan hela dagen...
Vad är det?
Jag har någon slags nervryckning mitt på "undre ögonlocket". Varför blir det så?
Det händer väl då och då att det känns av, men nu har jag haft så varje em i en vecka, i dag nästan hela dagen...
Vad är det?
Jag har hört att det kan bero på någon brist av nått slag och jag har för mig at tdet var bra att äta bananer! Fast hur stor sanning det är i det vet jag inte, men det kan ju vara värt att testa och käka några bananer!
Jag sökte på det en gån goch fann att det kan bero på stress!
Stress och översträngda ögon.
Får det om jag läser mycket eller tittar mycket på tv.
Oj, oj, oj... och för lite sömn kanske...?
Jag får försöka ta hand om mig och käka några bananer alltså!?
Ja, sådär har väl de flesta ibland..
Har jag med
Brukar bero på stress vad jag vet...
Jag brukar få det i samband med någon infektion, om jag precis håller på att åka på en redig förkylning tex.
En kompis får det i samband med stress. När hon skulle byta jobb var hon fruktansvärt nervös och orolig och hade ryckningar i flera veckor innan. När nervositeten hade lagt sig försvann ryckningarna.
Tack för era svar!
Har hört att det kan bero på stress, för lite sömn, för mycket kaffe. Har oxå så ibland.
Får dra ner på kaffet också då...
När jag blir stressad så rycker de i mitt ögonlock... Väldigt irriterande!
Jag får ofta det när det kokar på jobbet... Rent stressrelaterat har jag fått höra!