Barnbutiker Örebro, Marieberg
Vad finns det för barnbutiker på Mariebergområdet i Örebro?
Vad finns det för barnbutiker på Mariebergområdet i Örebro?
bortan för ikea finns det babyproffsen!
fast jag rek, babyrace inne i örebro på drottninggatan, myyycket trevliga
Babyproffsen..( relativt nyöppnad) ,TOYS ´R US (mittimot)
Babyproffsen finns där.... Annars är det bara leksaksaffärer.
Vad ska du ha tag i? Leksaker eller annat?
Babyproffsen.
Nenne 71--> Först och främst vill jag klämma och känna på lite barnvagnar. Främst Teutonia och Baby travel. Sen ska jag köpa en resesäng. Och till IKEA och köpa barnmatstol
Ska kika på lite leksaker åxå
Resesäng finns på silvan för 299:- , vi köpte en extra madrass till den på ikea för 99;- kanonfin...använder den varje dag som extrasäng på bottenvåningen
Har dom resesängar på Silvan?
Aha...då får man åka dit då
En dum fråga..varför köpte ni extramadrass? Ingår det ej madrass ?
det ingår en liten tunn hård madrass, vi har den som extrasäng inne så därför köpte jag en så det blev mjukt och skönt för vår lilla bebis, det var faktiskt min granne som gav mig tipset att köpa en extramadrass hon hade gjort så, därför gjorde jag likadant och det funkar perfekt!
..........lite lätt påverkad är man men ska man ha sängen bara som en resesäng så fungerar det säkert bra utan extramadrass, men vi tar alltid med extramadrassen när vi reser.
Tack för tipset, hemmabäst
Babyproffsen har urusel service!!!! När vi väntade barn var vi inne där för att kolla på barnvagn o de totalt ignorerade oss fast vi var inne i affären säkert en kvart o stod o drog i vagnarna. Vi gick till Våra Små inne i Örebro istället o fick så himla mycket hjälp. Köpte vagn o allt annat där.
Vi köpte och köper fortfarande allt på Babyproffsen och det var inte dålig service alls.
hittade en butik på nätet som finns i örebro, saker & sockor, de har asfräcka nappar webshop14.yr.se/index.do;jsessionid=D674A29193FFA6B6BBA2ACB0548CD261
"våra små" är som sagt bäst på service!!!!!