Killar - är sex skönt?
När ni har sex tycker ni att det är skönt under hela akten eller tycker ni att det är mer mysigt? En kille sa till mig att det är mer mysigt under själva sexet och skönt när killen kommer.
Så jag undrade vad fler tycker.:)
När ni har sex tycker ni att det är skönt under hela akten eller tycker ni att det är mer mysigt? En kille sa till mig att det är mer mysigt under själva sexet och skönt när killen kommer.
Så jag undrade vad fler tycker.:)
*puffar*
Det är skönt under hela akten. och en stund innan, och en stund efter. Ciggen efteråt är också skön!
Undrar om alla känner så..?:) Någon mer..?
Är nog skönt under hela tiden!
Otroligt skönt från början till slut...
det är väl klart att alltihopet är skönt.... start till mål....
Skönt! Underbart! Hela tiden! Även före och efter!
Skönt under hela akten
klart det e skönt hela tiden !!
men just när det går för oss e det ju samma som när det går för er !! extra skönt =)
Håller med Mr chris
Skönt hela vägen..... (fast visst har man varit med om att man önskat att det skulle ta slut
Upphetsningsfasen
Skönt. Extra skönt när man kommer tillsammans.
Dock så finns det tillfällen då man inte upskattar det, exempelvis om man är trött eller bakfull eller liknande.
Rent biologiskt så har killar INTE lika skönt som tjejer när de har sex, utan det är utlösningen som är målet! En kille som bara får jucka på ett tag och sen blir tvungen att lägga av innan utlösningen är med 99 % säkerhet INTE nöjd med sexet, medans en kvinna som upplever samma situation (inte helt ovanligt...) oftast kan känna sig tämligen nöjd även utan orgasm.
Den biologiska anledningen är såklart att målet med sex är att fortplanta sig och för att detta ska kunna ske så måste killen få utlösning och därmed jagar han efter detta då den är skön.
Tjejer å andra sidan skulle biologiskt inte ställa upp på sex alls om det inte var någorlunda skönt för dem att låta killen hålla på...
Man har också mätt rent fysiskt i hjärnan hur killar och tjejer upplever sex och vad jag minns så var en kvinnlig orgasm flera gånger starkare rent känslomässigt än en killes utlösning! Det finns däremot inga biologiska skäl till varför kvinnor kan få orgasm, utan det får man väl se som ren bonus...
Anonym: Orgasmen har också som funktion att göra kvinnor mer intreaaerade av sex, och eftersom sperma har en livmodersammandragande effekt tror man att den kvinnliga orgasmen kan (ha) påverka(t) förmågan att bli befruktad.
Satan vad biologiskt det blev nu'rå..som "Mitt i naturen". Jaja..jag för min del har både mysigt och skönt jävla hela vägen.
Frid/E.
Men en kille behöver ju inte få orgasm för att han får utlösning . . .
håller med
ciggen efteråt e grym ....