Oboy!!?
Jag har alltid pulvret i botten på muggen/glaset.. då löser det sig lättare och man behöver inte röra som en galning
Tycker jag... Hur gör du?
Jag har alltid pulvret i botten på muggen/glaset.. då löser det sig lättare och man behöver inte röra som en galning
Tycker jag... Hur gör du?
Annat, inte alls![]()
Mjölken först, pulvret sedan. När jag var liten gjorde jag tvärt om, just för att det skulle bli massa smaskig chokladgegga i botten! ![]()
Pulver över mjölken.
o'boy är übergott!!!!!!
är beroende av o'boy.. hihi
Jag värmer mjölken först, sen häller jag oboyen över, då sjunker oboyen bra...
Först mjölk, sen oboy och sist det allra bästa - en mjölkskummare att blanda med... :)
(9 kr på IKEA)
Jag häller över pulvret på mjölken, sen väntar jag så att den får åka ner av sig själv.. Då blir det inga klumpar =)
Mjölk först sen O´boy!
Mjölk först annars kletar pulvret fast i botten.
pulver over mjolken!
Dricker inte oboy
Säger som "Vårkänslor".
Låter pulvret sjunka själv..
Brukar även hålla skeden ungefär i mitten av muggen så att det hamnar lite pulver på den... Och så slurpar jag i mej det från skeden.
Mjölk först, sedan pulver. Sedan dricker jag lite innan pulvret hunnit sjunka så att jag får sådana där små chokladklumpar i munnen....
Och nej, jag är inte tonåring längre, utan 31 år ![]()
Pulver över mjölken
mjölk först, sen pulver, annars samlas det ju massa "pulverbubblor" i botten och man andas in pulver när man dricker upp det sista och får för en nanosekund syrebrist.
Jättejobbigt.
Men kladdet i botten e rätt gott om man käkar det med skeden så man slipper obehagliga pulver-attacker
Pulver över mjölken
mjölk först o'boy sen,annars brukar alting gå över,jag köper oftast nesquick.men det är samma sak.
Min kille gör det tvärtom och jag tyckte alltid att det var så konstig.