• isa78

Vi gravida från Öresundskliniken

Hejsan!

Tänkte att jag skulle starta en ny tråd för oss som är gravida från Öresundskliniken i Malmö. Fick höra att det fanns en tråd redan men har inte hittat någon så därför stratar jag upp en här.
    Själv är jag gravid i v 9 på vårt första IVF försök.

• Svar på tråden Vi gravida från Öresundskliniken
  • Virriga V

Tjolahopp tjolahej
    Gravid i v. 8 efter fjärde ruvningen och första FET. Har sett mitt lilla fantastiska pyre med

• väntarwilma

Är i vecka 29 och blev gravid oxå på första IVF försöket!!

..::BF 11 juni 2007::..
  • isa78

Vad kul att några har hittat hit, hoppas vi blir fler.
    Vi var också och såg lilla miraklet. Var där i förra veckan. Har bf den 25/10. Känns som en evighet dit. Ska skriva in oss på MVC den 4/4.

• väntarwilma

Va härligt! jag tyckte att det var en hel evighet tills inskrivningen och även det första rutin UL i vecka 18..

Men nu går det fort, ska på UL den 20 april och det är ju inte alls länge kvar.. Skrattande

Är ni nöjda med Öresundskliniken? Jag är jätte nöjd, tyckte om alla vi träffade där..

• isa78

väntarwilma: Jag är supernöjd med kliniken. Dom är verkligen supergulliga och man känner att man kan ställa vilka dumma frågor som helst. Är så glad att vi hamnade där.

Jag längtar tills jag får gå på UL här hemma men det dröjer ju ett tag till ...hihi. Gick in i vecka 10 idag.

Har du mått bra i din graviditet hittills?
    Jag har lite spänningar i magen lite då och då som skrämmer mig men samtidigt så tänker man ju att det måste ju höra till för livmodern växer ju hela tiden.

• esse

Heter det Öresundskliniken?? Jag försökte hitta det på nätet men fick inte upp något. Har försökt att bli gravid ett år så jag funderar att snart ta kontakt med någon läkare. Kan ni hjälpa mig med vad det heter, hemsida eller telenr? Tack på förhand!

• Loberg

Hej!

Bara kollar in på Er tråd. Saknar Isa på vår tråd, men hoppas att jag snart kommer att komma hit till er tråd . Grattis till er alla..

Kram Loberg.

• väntarwilma

isa78: Det är ju verkligen inget ovanligt med att man har lite värk just när livmodern växer.

Har haft en väldigt bra graviditet inget illamående eller så men tills för några veckor sedan. Nu har jag drabbas av foglossning och sammandragningar. Så just nu är jag man lite trött på att vara gravid. Men så fort man känner lilla Wilma leva runder i magen så glömmer man smärtorna.

Vecka 10, ja men då är det inte så länge kvar till UL.. Det är verkligen något speciellt.. En underbar upplevelse. Men då ska du kanske snart på inskrivning oxå då..

Svar på tråden Vi gravida från Öresundskliniken