• principisessan

finns det snygga underkläder för gravida???

Handlade pippilottas gravid-paket och tänkte att äntligen får jag lite underkläder som passar ! Alla bh:ar är för små och jag har hittills använt mina sportbh:ar väldigt flitigt.

Fick paketet igår och vilken besivkelse det var.. på bilderna har de för det första en icke gravid och småbystad tjej..
    ....ähum jag såg inte riktigt likadan ut med mina D-kupor och gravidmagen..
    Ser ut som mormor när jag tar på mig bh:n!!!!

Testar sportbh:arna från paketet, fula och verkar inte alls vara någon vidare kvalité på..

Nåväl.. testar väl trosorna då.. bytte ut mammatrosorna i paketet till vanliga sömlösa boxer.. såna har jag hemma och det är ju helt okej och sköna..
    Drar på mig trosorna och ser ut som att jag har cykelbyxor på mig!!!!
    Sånahär ben har inte mina vanliga trosor..

Måste man se ut som en gammal kärring bara för att man är gravid?
    Vill ju känna mig fin, men inte behöva köpa en spets-pushup från H&M för  (inte så praktiskt nu när man fåt enorma tuttar)
    Någon som vet någon webshop med snygga underkläder till gravida.. Inte en chans att jag kommer gå runt i de där hemska sakerna

• Svar på tråden finns det snygga underkläder för gravida???
  • principisessan

INGEN med nåt tips???

• Ilonasmamma

Lindex och twilfit har mycket fina underkläder för storbystade och lite för gravida magar..men visst ibland kan det vara svårt att hitta bh och trosor som matchar eftersom trosor kan sitta lite konstigt för magens skull, men bh borde inte vara några problem.

skulle inte våga köpa via nätet då storlekar e så olika, jag måste iaf alltid prova bh.ar.

Jag hittade en fin spets bh och matchadne trosor på lindex som överraskning till min sambo när han kom hem från thailand, var då gravid i V28-29 eller nåt, men efter det så växte brösten så enormt så jag orka inte titta efter nåt snyggt,

push up finns väl inte ens för större än C-kupa? har jag aldrig sett, behövs inte heller *skrattar*

kke det finns en special butik där du bor, där jag bor finns det små lite "finare" butiker, men då blir det ju dyrare oxå.

• sara gerdrup

jag har hört från några tjejer att de handlat låga gravid trosor på lindex och att de var bra och såg helt ok ut.

• sara gerdrup

Glömde skriva att jag köpt mina gravid bhar på lindex de har tom storlek f men de ger ju inte sama stöd som mina sport bhar gör fast de blir nog bra nu när jag snart ska amma. Jag har bf 5 April.

• principisessan

okej.. ska kolla där då.. tänkte bara om jag kunde hitta nåt på nätet som nån vet att är bra.. är sjuk nu så jag orkar inte ta mig iväg upp på stan.. men kansek får göra det till helgen då.
    Sååå trött på att gå runt i sportbh.. känner mig inte direkt sexig

• Lepa

Jag köper mina bhar på Triumph snygga och sitter väldigt bra. Har vanliga hipster nu som har låg midja o det funkar bra. Kollade in H&M´s mamma trosor men det var riktiga "tant" trosor som gick över magen...

• principisessan

hehe.. jag vet! de är hemska.. nu fanns det inte nån lapp med om hur man skickar tillbaka grejer till pippilotta men det måste jag ju kunna göra..

Svar på tråden finns det snygga underkläder för gravida???