• Anonym (lola)

Erotikmässan Malmö ??

Någon som ska på Erotikmässan i Malmö?

Någon som varit på en sådan mässa innan? Är det bra? Skulle vilja köpa lite prylar o kolla runt lite..
  • Svar på tråden Erotikmässan Malmö ??
  • Anonym

Kanske det...vet inte har inte bestämt oss än. Har varit på erotik mässor förr och det är jätte kul att gå på.

• Anonym (lola)

ok va kul

får man fråga vad som händer på sådana mässor? är det bara massa utställare o butiker eller annat oxå? hade varit kul att få lite inblick innan man bestämmer sig..antar att de flesta sådana mässor liknar varandra..
    är priserna på tex dildos o kläder/skor billigare där än i butik/på internet?
    fler tips?
  • Anonym (lola)

puff puff

• Anonym (lola)

puffar igen..

• Anonym (lola)

ingen som varit på erotikmässa?

• cartwright

tja! Har varit på lite olika mässor, men dom brukar vara ganska lika varandra! Man får gå själv o kolla, klart värt ett besök om man har "intresse" alltid får man några nya intryck o ideer! Oftast kör man show varje timme o dessemellan får man mingla lite o kolla på utställarnas prylar osv, jag tycker du självklart skall gå dit, annars ångrar du dig, shoot man!

• Anonym (lola)

ok låter kul

fler?
  • Anonym (lola)

puff puff

• CherryGirl

Jag har varit på en erotik mässa i norrköping...
    Tycker väll att det var sådär... strippor och sexleksaker... sedan var det inte så möe mera..
    och sexleksakerna var välle inte sådär jätte billiga, är ju billigare på nätet!
    Men en kul grej att ha gjort...

men det var mycket skumt folk där!!!

• Anonym (lola)

haha ok ja, jag tänkte iaf kolla på stövlar...o det borde man ju hitta där..

• CherryGirl

ja det kanske det gör, fanns bara kläder, och leksaker, filmer osv där jag var... inga skor, var jättebesviken... hehe

• Anonym (lola)

aha..men antar att de har mer på denna mässa..det verkar så på hemsidan

• CherryGirl

ja det är nog en större mässa verkar det som! Får hoppas att du hittar det du söker!

• Anonym (tossig)
    har varit på några stycken erotik mässor och det är ganske ok... mycke folk och lite olika slags utställare och såvidare... man får ju lite bättre chans att se leksaker IRL och få en inblick hur det är... det är tatuerare där, piercare, nagelskultriser, kläder, smycken...ja mycket smått och gott... shower och stripp   mycket att se och kul och kolla runt... en del har tjej kvällar för de mer blygare. men rekommenderar att du går dit och kollar, en kul grej...
Svar på tråden Erotikmässan Malmö ??