• Pisan

Emmaljunga åkpåse till liggdelen??? (city cross)

Var inne idag igen å kikade på emmaljunga city cross. Såg då att åkpåsen som man får till är ju alldeles för stor för liggdelen men passar sittdelen bra.

Hur gör man då?

• Svar på tråden Emmaljunga åkpåse till liggdelen??? (city cross)
  • Tindrana

va? konstigt, vi har också köpt en emmaljunga citycross, o int är vår åkpåse (tyglift) för stor..

• Pisan

Jo den var mega jätte stog för liggdelen city korgen.

säljaren sa att vi kan vika den...då sa jag aldrig...det kan ju fördärva bebisens rygg jö... Så vi får nog köpa en annan åkpåse till liggdelen å sen en till sittdelen =(

har inte ni märkt det?

• Tindrana

nej den här som vi har e helt perfekt till vagnen, man behöver int vika den lr nått.. hmm har er liggpåse handtag? tänkte om d va en sån liggpåse som man köper till dom större emmaljunga vagnarna? isåfall har ni ju fått fel liggpåse!

• memlis

Vi har oxå en City Cross, med duolift. Är det en sån du oxå har? Våran passar perfekt iaf.

• Tindrana

kolla in mina bilder då.. satte nyss in på vagen.. så att du kan jämnföra

• memlis

Tindrana: Vi har iaf likadana vagnar kan jag konstatera

• Pisan

Nä, vi ska ha city korgen...alltså liggdelen för sig och sittdelen för sig. Å för denna liggdel passar inte åkpåsen alls 0(

• Tindrana

jaja men då är d int samma vagn vi pratar om.. :)

• Pisan

jo det är samma vagn som jag ser det på din bild...förutom att jag har en hårdlift som jag sätter på chassit så det blir liggdel... hänger du me...

Svar på tråden Emmaljunga åkpåse till liggdelen??? (city cross)