Inlägg från: Bempa |Visa alla inlägg
  • Bempa

Märkeskläder till barn ?

Det är upp till var o en Jag älskar att handla märkeskläder till mina kids. Jag har några stycken som brukar köpa en del till mig när dom är i USA. Jag bara älskar Ralph Lauren, det har mina mycket av. Men nu tror alla att dom kostat multum. Jag kan berätta att senast en vän var över så köpte hon kläder för 1000 åt mig. Då fick jag ett par jeans, en klänning, en stickad kofta, 4 tröjor, o en skjorta. Jag skulle alltså ha betalat detsamma på HM tex, o då var detta RL Sen älskar jag också Lindeberg, så det försöker jag också köpa, men det blir lite dyrare. Sen vet jag inte om Levis, POP o Nike hör till era räknade märken, men dom köper jag mycket av också

Sen gillar jag Lindex, HM o Cubus också, så det finns annat i gaderoben också

En fot framför den andra....
  • Bempa
    Stora skrev 2007-03-21 14:46:42 följande:
    Personligen så gillar jag det inte. Jag vill inte att mina barn ska se ut som reklampelare och dessutom så vill jag inte ha så dyra kläder att de inte kan leka i dem. Jag vill att mina barn ska ha barnkläder inte kopior av vuxna. Jag köper mycket tex Pop- kläder men det beror på kvalitet och att de har kläder som är ganska neutrala. Sen handlar jag nog mest på Lindex.....jag vill ha rejäla barnkläder - jag bryr mig inte om märket. viktigast är att det ser snyggt ut och håller måttet.
    Mina ser inte ut som reklampelare, o inte som vuxna heller Dom får leka i alla kläder, eller nja, inte vissa plagg då, men det är enstaka fall. Som jag skrev innan så kommer jag över RL väldigt billigt. O dom är både tåliga o himla snygga
  • Bempa

Sarice, jag undviker också stora loggor, det är inte snyggt. Så man kan oftast inte ens se att mina barn har såna märkeskläder, om man inte känner igen stilen då vill säga

Svar på tråden Märkeskläder till barn ?