• Anonym

Om snor..

En lite äcklig fråga då kanske eftersom den handlar om snor.. Jag har nu varit snuvug i snart två veckor. Snuvan är fortfarande mest genomskinlig men de senaste dagarna har det ibland varit något svart i. Om man tänker sig genomskinligt smor med lite mascara i typ. Någon som har haft något liknande eller är jag sjukt onormal?

• Svar på tråden Om snor..
  • Anonym

Nej, jag har inte varit kontakt med rök eller så. Det är liksom allra mest genomskinligt bara små strimmor av svart typ. Sjukt att skrvia om detta..haha

• Anonym

Ingen mer med konstigt snor?

• Anonym

Hahahaha...... skön tråd!!!

Kan inte annat än instämma med anonym nr 1.... när jag vart på krogen har ja osså kunnat snyta ur svart snor.... prickigt eller med strimmor i..... skumt som fan.... hahaha.

Men jag vet inte varför. :-P

• Anonym

Dum blondin....... 1´an va ju inte anonym :-P

• Anonym

Ja, visst är det härligt med en snor tråd?!

• Anonym

Snor är ju underbart..... moahahaha

• Anonym

Inte sopat uppfarten heller..jag har inte gjort något specielt alls..bara snorat, hostat och haft feber.
    Snoooor på er!

• Anonym

Fast det ser vekrligen inte ut som torkat blod utan helt kolsvarsta strängar liksom. Inte varje dag man beskriver sitt snor så hjär ingående...

• Anonym

Hmmm jag måste ha tagit ett djupt andetag i någon skit da. Tack igen för alla snoriga svar. Skönt med en fråga som engagerar

• Anonym

Nu kan jag berätta att de svarta i snoret är borta dock är resten av snoret kvar...

Svar på tråden Om snor..