• grisekno

Ni som är ungefär 175-180 cm, vad har ni för klädstorlek? (oftast)

Inspirerad av en annan tråd där det diskuteras om vad som är "tjockis/inte tjockisstorlek"... Är övertygad om att det handlar om hela kroppen, dvs hur lång man är också...

Vad har du för storlek? Anser du dig vara överviktig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som är ungefär 175-180 cm, vad har ni för klädstorlek? (oftast)
  • grisekno

Själv är jag 179 cm, har oftast stl 44. Är inte jättesmal, men inte direkt tjock heller.

• Toffifee

Jag är hela 179 cm lång och väger ca 61 kg. Anser mig nog som ganska smal. När jag var yngre var jag väldigt benig med har fördelat sig bra efter graviditeterna

• grisekno
    Toffifee skrev 2007-03-21 21:46:58 följande:
    Jag är hela 179 cm lång och väger ca 61 kg. Anser mig nog som ganska smal. När jag var yngre var jag väldigt benig med har fördelat sig bra efter graviditeterna
    Ja, då låter det som om du är rätt smal...
  • Taggtroden

Vet inte min längd längre, blir så olika när jag mäter mig, men jag är mellan 175 och 178, väger runt 50 kg tror jag ... har 32 eller 34 i tröjor och 36 i byxor. (eller strl 164 om jag köper på barn då då)

• grisekno
    Tessou skrev 2007-03-21 21:47:34 följande:
    175, 53 kg, storlek 34..
    Men hur går det med byxor??? Eller du kanske köper i tum...
  • neoaliya

175 cm brukar väga ca 66 kg men nu fick jag barn för två veckor sen och väger 74kg, så nu är det hårdkörning som gäller inför sommaren Drar större strl på överkroppen pga breda axlar, ap armar och stor byst hihi

• Tessou

Jag har nästan bara Leejeans, de är jättelånga och smala i midjan, perfekt!!

• sunmaid

Är " bara" runt 174 men svarar ändå väger runt 52 kilo och har 34 eller mindre i kläder. Kan även handla på barn..

Svar på tråden Ni som är ungefär 175-180 cm, vad har ni för klädstorlek? (oftast)