• JC71

Ebay... Leverans från USA???

Hallå! Har beställt från Ebay (USA) och undrar om någon vet hur länge det brukar ta innan man får sina grejer?
    Och om någon vet om det brukar vara struligt, det var första gången jag handlade från utländska Ebay.

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Ebay... Leverans från USA???
  • CosmicCat

Jag har iofs bara beställt från Ebay USA 2 ggr men det har funkat perfekt. Senast hade jag mina grejor inom 2 veckor efter köpet.

• JC71

MammaC: Tack för ditt svar! Då behöver jag kanske inte gå här och vänta på brevis första veckan, haha! *vill ha*

• jassikan

Köpte en sak från en tjej i usa via ebay förra sommaren, det tog cirka 1,5 vecka innan den kom.

• JC71

Någon som blivit blåst på pengarna när ni köpt från USA?

• Vaniljmamman

Faktum är att jag beställt många, många (säkert uppemot 100) ggr från E-bay USA och allt har kommit fram och jag har aldrig blivit blåst.
    Maila å berätta om våra tull regler, så att de skickar som gåva och tänk på att innehållet är under summan , så du slipper alla avgifter.
    Snabbast är nog 4 dagar å långsammast 6 veckor, för att det skickades med båt, för att det kostar jättemycket mindre.
    Men du kan nog handla ungt, utan att bli lurad!
    Lycka till!

• Tintomara

Jag har också handlat mycket från USA och aldrig blivit lurad. Det mesta har kommit väldigt snabbt, det tog faktiskt längre tid från England när jag köpt en grej där!

Livet är bara den ena jävla saken efter den andra - Elbert Hubbard
  • JC71

Åhh, grejerna kom i går, så det blev precis en vecka! Roligt att det funkade men mindre bra för plånboken, vill ju handla MERA!!!!

Svar på tråden Ebay... Leverans från USA???