• Länk

Gemensam Tvättstuga

Ja, de e frågan .. Ni som har gemensam tvättstuga i huset eller på gården typ .. Städar ni efter er?

Här är det alltid vidrigt när man kommer så typ första ½ timmen måste man röja för att kunna tvätta...

Folk e så !"#¤%&/()

• Svar på tråden Gemensam Tvättstuga
  • Mogika

Japp, har jag skitat ner så, tar oxå alltid bort luddet från torktumlaren!

Vi ska bli mamma och pappa!
  • Smultron ett

har man hund eller använder starka medel så får man vara extra noga. Men vi använder allergivänliga medel och har ej pälsdjur el. dyl.

• strojes

Nu har jag inte gemensam tvättstuga längre men när jag hade det städade jag alltid efter mig. Man ska ju lämna den som man vill att den ska se ut när man kommer!

• Tant Green

Det beror på vad man tycker ska städas... jag torkar av maskiner och bänkar och tar bort luddet i tumlaren, men jag torkar inte golvet.

• skorpionen80

Svarade Näpp. Det är rent och fint ändå. Spiller jag tvättmedel eller sköljmedel så tar jag upp det med en trasa, men jag rengör inte golv och allt sånt.

• Björnes Magasin

städar och städar. Om jag spiller tvätt eller sköljmedel torkar jag bort det och jag tar bort kudd från torktumlaren.

• Caylinn83

I mitt fina område bor det bara fina ordentliga människor haha Naturligtvis städar vi vår tvättstuga med omsorg trots att den ser ut som på 40-talet än

• silhuett

Ja, det gör jag! Men oftast räcker det med att tömma dammfiltret på torktumlaren, och att sopa golvet.
    Alla äldre damer torkar golven efter sig, så det rent för jämnan

Svar på tråden Gemensam Tvättstuga