Blöjtest - Pampers baby dry
Betygsätt blöjan.
en stjärna = värdelös
fem stjärnor = toppen
Meddela i tråden varför du röstade som du gjorde.
Hur du tycker blöjan är (prisvärd, bra passform, läckande, illaluktande, värdelös passform etc)
Betygsätt blöjan.
en stjärna = värdelös
fem stjärnor = toppen
Meddela i tråden varför du röstade som du gjorde.
Hur du tycker blöjan är (prisvärd, bra passform, läckande, illaluktande, värdelös passform etc)
passade inte nån av mina barn.
Läckte,
de blev röda i stjärten av den.
dålig passform.
Gillar den, passar superbra o är bra för ammandebarn. Vi köper den, har även provat Libero men tyvärr inte lika nöjd med den. Visst läcker även denna blöja men betydligt mindre än Libero i alla fall på vår flicka..
bästa blöjan någonsin!!!!
har aldrig någonsin läckt!!
höll torrt när hon var spädis, men nu läcker den jättemkt så vi kör libero..
Ok, men den för nyfödda läckte på Emil hela tiden!
Absolut bästa blöjan! Bra passform och håller torrt hela natten.
absolut sämsta blöjan min son vart röd och den läkte med.passformen var inte nåt att tänka på det är för dom smala barnen inte dom som är lite runda
Vi använder den som nattblöja, annars är han äckligt blöt på morgonen.
Men på dagarna passar en mer elastisk blöja eftersom han tränar på allt just nu: kryper, står, tror han kan gå, klättrar etc.
funkade jätte bra på första tösen - testade aldrig på andra men läcker nästan alltid bajs upp på ryggen. Synd att det inte finns ett resår i ryggen.
Enda blöjan som sitter bra, inte läcker, inte gör dottern röd... osv. Helt suverän och jag struntar i blöjpriser, jag köper det jag vill ha!
Den värsta blöjan vi haft. Läkte så fort hon kissade eller bajsade.
Jag kör med Pampers Active Fit och Pampers Easy Up, dom funkar kanon bra!!!
Tycker det är den näst bästa blöjan, men ni som inte provat pampers active fit - gör det!! Oootrolig passform, riktigt stretchig å passar perfekt när sonen börjat röra sig i alla möjliga vinklar! Hade liksom många andra här problem med läckage vid ryggen - har inte hänt med dessa blöjor!
Medel, jag tycker den är jättesvår att få sitta rakt, men det kanske beror på vana. Sen tänkte jag på min vän vars son vaknar varje natt med nedkissad säng, pg av att den läcker, eller blir för våt. Hon har nu testat Libero och den hålls torr. Sen priset, ja de kostar ju typ likadant, tror tom att du får lite mer om du köper libero. Jag köper pampers ibland, om jag har rabattkuponger, men då oftast up & go eller ibland active fit, men den sistnämnda passar ej på min ynsgsta längre, den läcker om han har bajjat !
Så vi kör nästan alltid på Libero.
Jag tycker Pampers blöjorna är bäst!Har även provat Libro och andra blöjor.
Jag tycker Pampres Activ fit är absolut bäst ha aldrig läckt..hade up and go oxå men den läckte på natten men inte Activ fit..rekomenderas Starkt=)
Den är FÖR elastisk. Den halkar ned och blir som ett gällivare häng. Gäller även active fit.
fick två paket av svärmor 4+ tror jag de heter. gillar inte pampers men gratis är gott.
baby dry läcker ibland. Syn att det inte finns resår i ryggen, lillen bajsar ofta upp på ryggen...=/ funderar på att ha aktive fit om dagarna o dry nätterna.
Jag tycker dessa blöjorna luktar kiss...så fort barnet kissat så luktar dom...
Bra, men active fit har mycket bättre passform.