Ang. intervjun på tv 4 idag (Malou).
Tack familjen Lövqvist för att ni ställde upp på intervjun.
Ni gjorde jättebra ifrån er. Det känns roligt att få höra mer positiva saker om adoption i media.
All vällycka till er.
Tack familjen Lövqvist för att ni ställde upp på intervjun.
Ni gjorde jättebra ifrån er. Det känns roligt att få höra mer positiva saker om adoption i media.
All vällycka till er.
Tack själv!
Det var jättekul att se!
Instämmer! Jätteroligt att höra positivt om adoption av just adopterade! Kollade klippet på nätet, ni var kanonbra!
Jag såg det i dag eftersom jag spelat in det!!
Åååå vad bra det var!! Jätte kul att "se" er!!!
Hoppas verkligen att ni kommer tillbaka igen när ni har ett barn sen.!!
Var det läskigt att prata med Malou?
Dessutom kunde jag när jag såg programmet inte låta bli att tänka på vad en viss adopterad aktiv skribent och forskare, som är adopterad från samma land som din man, skrivit med innebörden att västerländska kvinnor aldrig skulle kunna se en asiatisk man som attraktiv. Vilket skitsnack! Din man är ju ursnygg!
Kanonbra. Tack
Helt sannslöst, ditt ex måste ha varit svartsjuk eller nåt! Men jag tror faktiskt att de senaste årens populära kinesiska actionfilmer har gjort en hel del för att ta bort uppfattningen att asiatisk män inte skulle vara maskulina och attraktiva.
Fast huruvida asiater eller andra är attraktiva eller ej ligger väl ändå inte i utseendet eller ens nationalitet utan i betraktarens ögon. Och ja det samma gäller nog allt annat också ...
Vad jag kan tycka är tråkigt med programmet efter tio är att inslagen är så korta att de generellt känns väldigt ytliga och att man bara skrapar på ytan. Men åh andra sidan är jag inget faan av programledaren - jag kan inte känna något genuintintresse eller känsla genom rutan. Däremot är det ju kul att de korta inslagen ger en större möjlighet till fler ämnen.