• Thisisthestoryofmylife

Någon som vet en spådam/man som verkligen KAN och som inte lurar?

Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med en "riktig" spåman/dam som KAN sin sak och gärna någon som har "meriter" eller personer som vart hos honom/henne som kan bekräfta!

Gärna om dom har någon slags kontakt över internet/hemsida/mail eller kan "spå" gratis eller för en mindre summa!

Tack!

• Svar på tråden Någon som vet en spådam/man som verkligen KAN och som inte lurar?
  • Johan

Jag har en vän som sysslar med tarot-läggning. Om man är aktiv på hennes forum så kan man få en gratis liten läggning av henne (hon var tvungen att begränsa sig för att hon fick så många förfrågningar). Jag tror hon börjat ta lite betalt för stora stjärnor. Jag har provat en liten läggning och det stämde det hon sa, men hon känner ju mig lite så det är ju ingen garanti
    Hennes forum har följande adress om du vill kolla in det: naturligtovernaturligt.egetforum.se/

• rebella2

JAg säger Tommy Brodd outstanding!!!
    Allt han sagt till mig har hänt, vet att polis etc tagit hjälp av han i vissa fall m,m.

Han hittar du info om på hans hemsida brodd.se

• rebella2

I olösta fall där de behövt hjälp b la.

• calle555

Och vad har Tommy Brodd hjälp polisen med i dessa olösta fall? Berätta allt du vet rebella2. Det är ju jättespännande.

Svar på tråden Någon som vet en spådam/man som verkligen KAN och som inte lurar?