nu börjar jag bli ****** trött på nordea
på mitt visakort åker pengar in och ut hela tiden eftersom min kille spelar poker på det.
Men nordea, dom lyckas alltid dra pengar då det inte finns några på mitt kort, dom prickar in exakt tisdagen fast det fanns pengar både på måndagen och sen inkommande på onsdagen, så att dom får ta ut sin avgift för att man gått minus!!!
tror absolut det är uträknat!!!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-23 21:07:00:
altså när jag handlar finns det pengar på kontot!
MEN t. ex ica har inte kontakt med banken just då utan det dras senare och nästan alltid då det inte finns pengar, JO dom drar när det inte finns, senast stod det MINUS 699 kronor. och dagen efter kommer det pengar in.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 12:22:24:
DET HDNALR INTE OM ATT JAG HANDLAR SAMMA DAG, BARA EN IDIOT SKULLE VÄL HANDLA FÖR 1000 OCH SEN TRO ATT MAN KAN HANDLA FÖR SAMMA 1000 IGEN TYP DAGEN EFTER!
DET HANDLA OM ATT JAG KANSKE HANDLAR IDAG, OCH OM 2 -VECKOR- KANSKE DTE UNDER EN DAG INTE FINNS PENGAR (TIMMAR?) MEN SOM ALTID KOMEMR IN DAGEN EFTER, DET ÄR RIKTIGT IRRITERADE ATT VI HAR DEN OTUREN!
DET ÄR INTE SLARV!!!!SÅ SER DET ALLTID UT!
1 DAG AV 20
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 12:31:06:
....altså att dom drar just de timmarna enda dagen typ 2-3 veckor efter kortköpet, så att vi ska få minus och dom kan ta deras övertrasseringsavgift.
jag tror inte att nån sitter och håller koll, men efter alla dessa gånger börjar man känna sig riktigt less