Ungdomsbankomatkort
Hej!
Har ni kort till era ungdomar?
Jag tänkte skaffa ett åt min dotter.Vilket är bäst,någon som vet?
Nåt man bör tänka på?
Hej!
Har ni kort till era ungdomar?
Jag tänkte skaffa ett åt min dotter.Vilket är bäst,någon som vet?
Nåt man bör tänka på?
Jag fick mitt som 14-åring tror jag från Nordea. Fungerade finfint och hörde aldrig föräldrarna klaga!
Jag har nyss skaffat ett till min son. På Nordea, det kostar inget och de bjuder dessutom på ett id-kort
Jag skaffa ett till grabben för några månader sen. På Swedbank, det funkar oxå kanon!
Bankerna brukar ibland ha olika kampanjer på ungdomskort som tex det tines sa om gratis id-kort. kolla upp med några olika. :)
Jag skaffade ett till min dotter för inte så länge sedan. Det vi tänkte på var att det skulle vara samma bank som jag och sambon har så att vi kunde överföra pengar på engång om det skulle behövas. Annars tar det väl 1 till 2 dagar om det är mellan olika banker.
jag fick ett förra året. (är strax 16) Och tkr det fukar finfint.
Nordea har gratis ungdomskort.
Jag har själv Swedbank och eftersom barnen fick där så ser jag deras pengar på min internetbank. De får också gratis ID.
mina fick ungdomskort på nordea då de var 16
Vår tonåringar har också ungdomskort och har haft det i drygt 1 och halvt år. Funkar jättebra. Barnen och vi har samma bank och eftersom vi sköter våra bankärende vi internetbanken så har vi lite koll på deras konto också.