• KarJac

LEGOLAND

Vi har bestämt oss för att åka till Legoland i sommar med våra två pojkar som är 4 och 1 år gamla. Vi ska bo i campingstuga i Randböldal camping.

Jag vill gärna ha en massa tips på att göra/inte göra på Legoland .  Vi koller att ha två dagar inne på Legoland.
    Vad har ni upplevt som roligast och mest uppskattat av barnen? Matpriser inne på stället? Lego-shoppen, bra priser eller dyrt?

Vill veta allt

Tack på förhand!!!

Guld för FBK!
  • Svar på tråden LEGOLAND
  • DecemberLove

Åh där hade jag skitkul som yngre Var väl typ 8 då och jävlar va man fo runt haha

När man fick köra bil och ta körkort och allt

Tyvärr vet jag inte hur det är där idag så svårt att säga och var som sagt lite äldre så kunde uppleva mer än dina grabbar

• KarJac

Ja 1-åringen kan ju inte göra jättemycket, det förstår vi . Men 4-åringen ÄLSKAR lego över allt annat. Han är tyvärr för liten för att ta Statiol-körkortet, man måste vara 7 . Men JAG vill ta det . Min sambo var där i slutet av 70-talet och han blir fortfarande lite glansig i ögonen när han berättar det .

Guld för FBK!
  • DecemberLove

Haha är minne för livet

Har kvar mitt körkort Det är flashigt rätt och min pappa plastade in det

• JennyL25

Vi funderar på att åka men är sonen kanske för liten för det?
    HAn fyller två i maj

• Mamma Björck

Jag har inga tips och ideer men vi ska oxå åka dit till hösten. Vi har två tjejer, 6 och 3 år och så kommer vi ha en liten pojk på några månader oxå.
    Det ska bli så kul, har oxå mysiga minnen från när en själv var liten, speciellt körkortet!!

Så jag hänger med i tråden och suger åt mig av ideerna oxå!!

• JennyL25

Vilken är bäst tid att åka då?

Svar på tråden LEGOLAND