• Nilina

Äntligen!

Visst kan det vara skönt att få klaga av sig ibland. Men nu vill jag bara utbrista i ett ÄNTLIGEN!
    Helt underbar dag, det är VÅR och i övermorrn får jag tillbaka bonusbarnet. Inte ett bekymmer, inte ett problem. Förstå så härligt att veta att inget kommer att kunna störa min sinnesfrid jag funnit. Ska bli så skönt att få hem lillgrabben, och snart är det påsk dessutom =D
    Har en massa roligt på gång så jag vet nästan inte vart man ska börja ;)
    Ta en kopp kaffe och sätt dig i solen och bara andas ut allt vintermörker. Ta ett nytt djupt andetag och känn våren, ljuset och värmen.
    Saknar mitt busbonus, vårt lilla monster.. Men snart är du här igen =D

Önskar att jag kunde smitta av lite lycka till er som har det tungt just nu.

• Svar på tråden Äntligen!
  • Von Ellsen

Va glad jag blir när jag hör detta!!!
    jag var själv bonusbarn från fyraårsåldern,(de är skiljda nu=()och jag bråkade mycket med min bonus-mamma...nu är jag arton år och jättelessen för allt jag ställde till med. jag saknar henne så, nu när de är skiljda. jag träffar henne än, för hon är min systers bio-mamma, men ända. saknar när vi var en familj.
    vet att alla barn är lite jobbiga när deras förälder träffar en ny, men om ni bonusmammor/pappor bara står ut så tror jag att ni kan bli en riktigt fin familj...som vi var...

Svar på tråden Äntligen!