• Flizan30

Be delicious parfym

Jag provade idag DKNY:s nya parfym be delicious picnic och den är underbar. tyvärr s är det ju inte s biligt med parfym. Är det någon som vet om det är ngon större skillnad på den här och be delicious? Picnic luktade lite äpple tror jag..

• Svar på tråden Be delicious parfym
  • Indianica

Båda doftar ju äpple. Tyvär rhar jag inte hunnit sniffa på Picnic in the park, bara läst om den. Tydligen ska den dofta mildare än originalet. Det jag reagerade på var att det är en eau de toilette på 100 ml! Det är ju JÄTTEmkt för att vara en eau de toilette...den andra är på 30 ml och har humanare pris, runt 250 kr. Picnic kostar runt 450 kr...tycker det är trist att Picnic inte också finns i 30 ml OM den nu doftar gott, jag ÄLSKAR "originalet", den gröna som oclså doftar äpple!

• Flizan30

Ok då vet jag.Jag kanske skall provdofta på originalet då..det kanske trots allt inte är så står skillnad. Men picninc var verkligen underbart god tycker jag.Synd att den inte finns i mindre stl än 100 ml. 500:- är för mycket tycker jag.

• Indianica

Ja, provsniffa på originalet, jag ska provsniffa på pincnic, den är säkert lika underbar! Läste mitt Kicks magasin igår och Picnic är t om på 125 ml! Helt knasigt, en eau de toilette brukar vanligen vara på 25-30 ml! Och det räcker ju ändå i evigheter...men iofs kan picnic säkert komma i mindre förpackning senare, fast jag förstår om du vill ha den nuuuu!

• Rebecca

hmmm.. är det picnic som är rosa??? min man kom hem med den eftesom jag sagt att jag önskade mig be delicious... visste inte om att det fanns två..(bara red delicious)men denna heter be delicious oxå..luktar jättegott den med, liite mer "godis" än den gröna ..

• leijha

Är det inte sommardoften då? Dom brukar vara större...

• leijha

Isf är det samma doft som Be delicious,men dom brukar vara mildare i doften. Har för mig att man ska kunna ha dem ut på sommaren utan att få fläckar på huden. Undrar om den är utan alkohol eller nåt sånt.

• Flizan30

Går det att köpa tomma "parfymflaskor" någonstans som man kan ha parfym i?Låter ju konstigt men det finns ju för shampo osv att hälla över i. För isåfall kanske man kan sälja av halva flaskan..

• Flizan30

Kanske en helknäpp idé men det vrkar inte som om picnic in the park kommer i mindre stl än 125 ml

Svar på tråden Be delicious parfym