Inlägg från: bastarden |Visa alla inlägg
  • bastarden

Magnussons Hundfoder

Har haft Nutro till båda hundarna sen valpben, var jättenöjd men undrar om inte Ozzy är allergisk mot det? Han har haft eksem på huvudet (träffat hudspec. o fått medicin) men de kom tillbax litegrann. Har nu slutat ha läder/kedje-halsband o har bara textil och det verkar ha försvunnit.
    MEN han har stått still på 40 kg o är jättesmal runt midjan sen i slutet av sommarn, okej, han har gått upp till 42 kg, men ändå, han är snart 2 år o borde iaf ha lite större midja, han ser ju inte klok ut i vissa vinklar.

Så vi beslutade att testa Magnussons, har pratat om det jättelänge men aldrig blivit av, så i onsdags fick vi hem 75 kg hundfoder Hundarna ÄLSKAR det och jag hoppas att lillen lägger på sej lite nu.
    Har alltså 2 stora 40 kg+ hundar så har är det ingen risk att det blir gammalt inte

Ska även ringa veterinären o rådgöra o så ska Ozzy få åka in på en genomgång tror jag nog

• bastarden

Förresten, ni som tycker det är mkt att beställa, kan ni inte gå ihop några stycken då?
    Man FÅR beställa mindre oxå men priset sjunker ju ju mer du beställer. Kanon att få det hem till trappan oxå

• bastarden

SmileyMalin, www.hundmat.com där finns prislista, beror ju på vilken sort man har. Vi beställde som sagt 75 kg (5*15 kg-säckar) Helt perfekt, och så räcker det några månader iaf

• bastarden

Mirris, kanske oxå ska skaffa mej en liten vovve så maten räcker längre Till mina 40 kg+ räcker de här 5 säckarna några månader iaf

• bastarden

Vad läckert, Mirris! Då är det kanske ingen idé att beställa Magnussons. Även om du tog en 10 kg-säck så skulle den bli gammal

• bastarden

Och så är den ugnsbakad, och den luktar typ ingenting tycker jag. Men hundarna sitter verkligen o DREGLAR när vi gör iordning maten o de väntar på "varsågoda". Och det är så kul tycker jag när de uppskattar maten.
    Har haft maten en vecka imorron o hoppas det funkar bra annars har jag 4½ 15 kg-säckar över

Svar på tråden Magnussons Hundfoder