• Hallonröd

Tv-tidning

Undrar lite vilken TV-tidning du använder? Själv använder jag Aftonbladets...tycker den är bäst Flört 

Nu är ju Expressen "Blå och Aftonbladet "Röd" men här bryr jag mig inte om politisk hemvist utan bara vad det gäller hur tidningen är upplagd, lätt att hitta i, mycket filmrecensioner osv. Glad

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tv-tidning
  • timberhochmandie

TV-tidning? Båda mina morgontidningar bifogar en varje vecka men de åker raka vägen ner i tidningsinsamlingen. Vad ska man med en sån till?

• Dino78

Gillar Aftonbladets mest men det blir Expressens som jag får. Pappa köper Expressen för DVDfilmen som kommer med, men även AB. Sen föredrar han med ABs  så då får jag Expressens.
    Fast å andra sidan kollar jag aldrig i den, tittar ju aldrig på TV knappt!

DIF i själ och hjärta
  • superasstess

tv.nu eller textv funkar finfint varför lägga ut pengar på skog som används max en vecka?

• S vali s

Tvtidning Kollar dagstidningens tablåer eller texttv´ns

Den late får brått när det blir kväll
  • Hallonröd
    Dino78 skrev 2007-03-25 00:36:02 följande:
    Gillar Aftonbladets mest men det blir Expressens som jag får. Pappa köper Expressen för DVDfilmen som kommer med, men även AB. Sen föredrar han med ABs  så då får jag Expressens.Fast å andra sidan kollar jag aldrig i den, tittar ju aldrig på TV knappt! DIF i själ och hjärta
    Nä,  alla säger att de knappt kollar på TV...ändå så säljs det jättemycket TV-apparater och den platta varianten säljer som smör i solsken Flört  Ja, ja man kan ju skylla på att maken/sambon kollar...barnen...men själv kollar man nästan ALDRIG....
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • mammis léa

aftonbladets tv guide är så plottrig tycker jag! Expressen är bäst

Svar på tråden Tv-tidning