Namnet Dino????
Vad tycker ni om namnet Dino? men vi har funderat ochså på Noel ,Joel eller Aron.
Vi vill inte ha ett namn där dom flesta pojkarna har!
Snälla hjälp oss för om 5 dagar föds våran lila pojke.
Vad tycker ni om namnet Dino? men vi har funderat ochså på Noel ,Joel eller Aron.
Vi vill inte ha ett namn där dom flesta pojkarna har!
Snälla hjälp oss för om 5 dagar föds våran lila pojke.
jo det är det tycker du skall satsa på dom andra som också finns i dina tankar lite mer namn över dom tycker jag
Tänker på Martina Haags yngsta son då. Han heter väll så.. Ganska gulligt men inget jag personligen skulle välja.
Dino var jättefint! Våran grabb heter Elliot!
vem e martina haag? *nyfiken*
Dino är jättefint! men mest hundnamn
Hade en paralellklasskompis med det namnet. Funkar helt klart!
Martina Haag, född Helen Martina Uusma 9 juni 1964 på Lidingö, svensk skådespelare, krönikör och författare. Gift med programledaren Erik Haag. Har barnen Jackson, Lucia och Dino.
Syster till illustratören Bea Uusma Schyffert.
Haag tilldelades priset som Årets Krönikör 2003. Hon arbetar som frilans-skådespelare vid sidan av skrivandet i tidningarna ELLE, Aftonbladet och Mama.
Aaaa...tackis tackis
Jag tycker Dino är ett jättefint hundnamn. Jag känner inget barn som heter så men det finns tydligen.
Hade en kompis som var från Grekland med namnet Dino,fint tycker jag,gillar oxå Noel mycket. Alla människor har kopplingar till olika namn eller djur eller vad det nu kan vara,såna kopplingar kan man ha till vilket namn som helst..så huvudsaken är ju att det känns rätt för er,sen spelar det ingen roll vad andra tycker!
Lycka till! ![]()