• sweety24

Namnet Dino????

Vad tycker ni om namnet Dino? men vi har funderat ochså på Noel ,Joel eller Aron.

Vi vill inte ha ett namn där dom flesta pojkarna har!

Snälla hjälp oss för om 5 dagar föds våran lila pojke.

• Svar på tråden Namnet Dino????
  • Lundby87

jo det är det tycker du skall satsa på dom andra som också finns i dina tankar lite mer namn över dom tycker jag

• MARIA99

Tänker på Martina Haags yngsta son då. Han heter väll så.. Ganska gulligt men inget jag personligen skulle välja.

• Forgive not forget

vem e martina haag? *nyfiken*

Dino är jättefint! men mest hundnamn

• emson

Hade en paralellklasskompis med det namnet. Funkar helt klart!

• Kajee
    Forgive not forget skrev 2007-03-25 19:05:36 följande:
    vem e martina haag? *nyfiken*Dino är jättefint! men mest hundnamn

Martina Haag, född Helen Martina Uusma 9 juni 1964Lidingö, svensk skådespelare, krönikör och författare. Gift med programledaren Erik Haag. Har barnen Jackson, Lucia och Dino.

Syster till illustratören Bea Uusma Schyffert.

Haag tilldelades priset som Årets Krönikör 2003. Hon arbetar som frilans-skådespelare vid sidan av skrivandet i tidningarna ELLE, Aftonbladet och Mama.

?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • Forgive not forget

Aaaa...tackis tackis

• Auris

Jag tycker Dino är ett jättefint hundnamn. Jag känner inget barn som heter så men det finns tydligen.

• Moosan

Hade en kompis som var från Grekland med namnet Dino,fint tycker jag,gillar oxå Noel mycket. Alla människor har kopplingar till olika namn eller djur eller vad det nu kan vara,såna kopplingar kan man ha till vilket namn som helst..så huvudsaken är ju att det känns rätt för er,sen spelar det ingen roll vad andra tycker!
    Lycka till!

• Dino78
    UppIDeBlå skrev 2007-03-25 18:29:43 följande:
    Gino finare är Dino tycker ja tycker Dino låter som namn på en dinosaurie på en barn serie
    Gino är ju en efterrätt! Dino är ju iaf ett namn! Och ett vanligt sådant med, inte i Sverige då men i Italien.
    Hund...bah! Tycker ni jag ser ut som byracka eller?
    DIF i själ och hjärta
Svar på tråden Namnet Dino????