• idisb

väntar bebis i Nov/dec

Någon mer än jag som har plussa och väntar i nov dec? just nu har jag datumen 30 nov och 4 dec :) vore kul o prata med någon mer

**kram**

• Svar på tråden väntar bebis i Nov/dec
  • Babyboom82

Hej! Plussade för lite mer en en vecka sedan! Har BF den 25 november. Är första barnet och det tog sig på vårat första ostimulerade FET. Har gjort två misslyckade färsk försök tidigare. Kram

• coco brun

Vår väntade dag är den 13 november! Jag fyller den 11 och min sambo den 12:e hehe.

Får hoppas allt går vägen!

• Babyboom82

coco brun: Snacka om tajming

• cabotine

enligt beräkningen så ska det bli 24-27 november och jag testade i fredags kväll och fick mitt plus efter 7 år

• susanne78

Jag ska ha i början av dec. Har inte varit på något besök än så jag vet ej något beräknat datum. Jag gjorde IVF den 3/3 o är nu gravid

• Vargen

Jag plussade i söndags, 3:e gången gillt med insemination och ska ha den 4 dec. Ett missfall för ett år sen. Men nu ska det gå vägen!!! Kram

• susanne78

Jag är beräknad till den 21 Nov. Jag förstår inte riktigt hur dem räknar på vilken vecka jag är i, de sa v.6. Jag gjorde ÄP 1/3 o Fick dem insatta den 3/3.

• Rowanda

Hej! Testade positivt idag. Ska ha 2/12. Fick missfall 3/12 2006. Blev nu gravid precis när vi påbörjat nedreglering inför första IVF.

• coco brun

Susanne78, din graviditet startade 2 v före ÄP, dvs den 15/febr, imorgon startar v 7 för din del. Grattis!

• susanne78

Coco brun: Jaha, är det så de räknar, då får jag ihop det lite bättre. Tack för hjälpen.

Svar på tråden väntar bebis i Nov/dec