Inlägg från: Angelica86 |Visa alla inlägg
  • Angelica86

V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7

Hejsan allesammans! Jag är Lone Star States vän om ni minns mig från förut. Jag brukar följa tråden som anhörig då det underlättar något att ha någorlunda hum om hur ni känner er, även om det verkligen inte går att sätta sig in i eran smärta, psykisk som fysisk.

Hursomhelst så ville jag kika in och tala om att Jenny (Lone Star State) har åkt in till sjukhuset för sina smärtor tidigare ikväll, dom åkte vid 19 och jag väntar på att höra något från dem. Är väldigt glad att hon valde att åka in trots sin rädsla för den bristande sjukvården. Det är ju jättesvårt att veta vad det handlar om, även om symtomen för exempelvis halsbränna stämmer in så kan man själv ändå aldrig konstatera vad felet är.

Jag sitter här och väntar ivrigt, usch, tycker inte om att sitta här helt ovetandes! Ville följa med men blev snabbt påmind om att hundarna är här, så dom gör iaf mig sällskap och jag dem.

Ville bara tala om hur läget var, såg att ni undrade tidigare i tråden om hur det var fatt.

Jag är här hela kvällen iaf, så jag kan uppdatera er med information också!

Hoppas för övrigt att ni andra får må någorlunda bra i värmen!

Kram från Angelica

I love you for the way you never doubt me! But most of all I love you 'cause you're you..
  • Angelica86

Fru U: Ja, jag lider också med henne. Det är ju verkligen det absolut värsta hon vet! Men jag hoppas att det för något gott med sig, att hon får någon ordning på bekymret och att hon blir bra bemött.

I love you for the way you never doubt me! But most of all I love you 'cause you're you..
  • Angelica86

Usch vad tråkigt! Tycker det är rent ut sagt förjävligt att man ska behöva ha denna skeptis mot vården då den är det man måste vända sig till om det är någonting. Man kan och vet ju inte allt om sin egen kropp och tycker den borde förbättras ooooerhört mycket! Ja, det gör jag med.. Lovar att uppdatera så fort dom har hört av sig !

• Angelica86

Lällas: Ja, det ska jag absolut göra! Jätteskönt att hon är där nu i alla fall och hoppas som sagt att hon blir väl omhändertagen! Verkar vara ett helmysigt bröllop du var på! Jättetråkigt med ditt läckage.. Hoppas verkligen att det fixar sig! Jag hör av mig!

• Angelica86

jajjaB: Ja, det hoppas jag med! Jag är lycklig jag med, som har en vän som henne! Jag hoppas på att få höra någonting snaaaart, sitter som på nålar! Hoppas ditt skov ger med sig snart!

• Angelica86

Lällas: Nej, jag har inte hört någonting ännu! Har försökt ringa men kom inte fram. Jag hoppas det går bra. Jag skriver så fort jag vet något, kommer ändå inte kunna sova så jag sitter här.

• Angelica86

Hejsan igen allesammans!

Hoppas ni har det så bra det bara går!

Glider in för att tala om att Jenny (LLS) åkte in till akuten tidigare idag. Så jag hoppas att det går bättre den här gången! Vi ska som sagt på en hel del bravader snart och hon förtjänar att vara så frisk det bara går, hon blir alltid dålig på sommaren stackarn!

Hursomhelst så ringde hon mig från en telefonautomat vid fem tiden och då hade dom precis fått komma in, har inte hört något mer sen dess men jag hoppas det går fint.

Jag uppdaterar er gärna så fort jag hört något!

Kram från Angelica

Svar på tråden V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7