V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7
Hejsan allesammans! Jag är Lone Star States vän om ni minns mig från förut. Jag brukar följa tråden som anhörig då det underlättar något att ha någorlunda hum om hur ni känner er, även om det verkligen inte går att sätta sig in i eran smärta, psykisk som fysisk.
Hursomhelst så ville jag kika in och tala om att Jenny (Lone Star State) har åkt in till sjukhuset för sina smärtor tidigare ikväll, dom åkte vid 19 och jag väntar på att höra något från dem. Är väldigt glad att hon valde att åka in trots sin rädsla för den bristande sjukvården. Det är ju jättesvårt att veta vad det handlar om, även om symtomen för exempelvis halsbränna stämmer in så kan man själv ändå aldrig konstatera vad felet är.
Jag sitter här och väntar ivrigt, usch, tycker inte om att sitta här helt ovetandes! Ville följa med men blev snabbt påmind om att hundarna är här, så dom gör iaf mig sällskap och jag dem.
Ville bara tala om hur läget var, såg att ni undrade tidigare i tråden om hur det var fatt.
Jag är här hela kvällen iaf, så jag kan uppdatera er med information också!
Hoppas för övrigt att ni andra får må någorlunda bra i värmen!
Kram från Angelica