Inlägg från: MrsDream |Visa alla inlägg
  • MrsDream

V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7

LoneStarState: hej! när jag läste ditt inlägg blev jag arg som ett bi! så får bara inte en läkare säga, det är inte proffesionellt ett dugg. tycker du ska byta läkare. och klaga på honom för ledningen eller något, sjuka människor behöver inte bara rätt behandling utan även rätt bemötande. Kan man som läkare inte ge det ska man inte träffa patienterna. där med basta.

• MrsDream

lone star state: han kan inte tvinga dig vara vaken. jag vägrar alltid vara vaken och de söver ogärna, men jag jag vägrar annars så de går med på det. även om det är ett sätt att få ut sin ångest så ska han kunna hantera det bättre än att säga klantiga saker! finns ingen ursäkt för det, det är oproffsigt.

• MrsDream

LoneStarState: du vet att det finns redigt bra medicin mot magkatarr va? jag är en erfaren användare av ranitidin. den gör super.

• MrsDream

LoneStarState: har d bett om att få ngt men inte fått? va är det för läkare du har o göra med?? jag fick ranitidin med en gång, eller ja, först tetsade jag losec, men de tålde jag ej, blev helt körd i magen. då fick jag ranitidin. finns som både brus o vanliga. brus smakar pekka, tabletterna är bra. finns nog receptfritt. finns två styrkor. testa!

• MrsDream

LoneStarState: ja det tror jag. om du avbryter den andre. efs ranitidin finns både på recept o vanligt så är de nog inget... han skulle jag sätta min fot på, ganska hårt!!!

• MrsDream

LoneStarState: va bra! håller tummarna för att de funkar för dig

• MrsDream

LoneStarState: roligt att läsa att magkatarren är något bättre!! då går det åt rätt håll. hoppas det fortsätter så!

Svar på tråden V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7