Hej igen! jag har sjukskrivit mig idag, är kass i magen och så behöver jag vila
gick och la mig i sängen när sambon och tova åkt, men icke sa nicke, kunde inte somna, även att jag är så trött, men det är väl som du säger Madde, att det troligen är en psykisk trötthet. och det kan ju stämma in på mig, jag har haft en tuff tid och har fortfarande och det känns som ett ekorrhjul som bara snurrar och snurrar och jag kan inte ta mig ur det...
lällas, läkaren ringde för en stund sedan! alla prover såg bra ut, utom ett, B12 låg i "gråzonen" och därför bör vi ta ett nytt prov! sen hade han glömt att lägga in om prov på sköldkörteln, så det ska vi ta med. nu är det ju så att min ändtarm fortfarande är så illa däran att han vill nu att jag börjar med pred-supparna igen, + acetarsolsupparna och pred-tabl! My god! men okej, fine, vi testar det... läkaren ska gå på sem nu i fyra veckor och eftersom han vill göra en ny undersökning på mig så blir det inte förrän i slutet på juli! så nu är det bara att fortsätta med medicin som gäller, och hoppas att jag hinner bli bra så att jag slipper undersökningen sen
hur mår ni andra idag?