Lällas, kul att det var kul igår!
jag behöver inte gå ut och festa för att känna mig bakis: är trött, ont i huvet, dålig i magen, ja de där vanliga man får som bakis, fast jag är ju inte det
skulle ge allt för att det bara var det...
Mumlin, det du beskriver känner jag så väl igen mig i!
jag känner mig som en fånge här hemma ibland, orkar/vågar/vill inte gå ut! eller göra så mycket mer för den skull heller.... vad trist det är att vara helt slutkörd att man knappt orkar med sitt barn! ångerstframkallande delux... hoppas att du känner dig piggare nu! jag gör det idag, igår var det jobbigare för mig.
Fru U, jag kanske har missat ngt, vad ska du göra på måndag? är det absessen (eller vad det nu heter, glömmer så fort) som skulle spolas? nu kanske jag är helt ute och cyklar... men det är inte helt fel för jag har en ny väldigt fin cykel som står här hemma *L*
ikväll gjorde jag ett misstag... jag hade köpt lammkorvar, och det stod inget om att de var starkt kryddade, så vi grillade på dem, och mumsade i oss dem, varpå det började fräsa så smått i munnen, aj då, tänkte jag, men hungrig som jag var så åt jag upp allt, och nu får jag il-springa på toan!!!!!! det rinner verkligen ur mig!!! mitt eget fel så klart... att man aldrig lär sig
jag längtar efter att slippa det här skovet så jag oxå kan få äta vad jag vill och dricka vin hela natten lång!!
kramar & fortsatt trevlig kväll önskar jag er