Inlägg från: Barbarella |Visa alla inlägg
  • Barbarella

Pappaledig i Göteborg från 26 mars 2007

Hej,
    Börjar iofs min pappaledighet först den 30/4 men ses gärna efter det. Bor i Järnbrott och har en Simon som fyller ett i slutet av april.
    Jobbar som projektledare/verksamhetsutvecklare och tittat gärna på grönsvart fotboll.

• Barbarella

Fotboll och musik står väl knappast i något motsatsförhållande till varandra, eller? Förutom att New Order sålde sig hårt när dom gjorde World in motion då :)

Bara 12 arbetsdagar kvar! Härligt. Räknar dagarna och försöker städa upp så mycket det går.

Hur mycket har ni släppt jobbet under PL?

• Barbarella

Verkar inte blivit någonting i går, eller? En vecka kvar och börjar så smått att skriva listor så folk inte skall behöva ringa och fråga om allt när jag är borta från jobbet. Känns konstigt att lägga en stor del av sin identitet åt sidan.
    Ettårskalas på söndag. Skall bli kul.

• Barbarella

Träffas gärna i morgon om det blir någonting. Simon sover vanligtvis till halv tol så mellan tolv å ett funkar bäst för mig.

• Barbarella

Roligt, Är där från halv tolv/tolv beroende på när pojken vaknar

• Barbarella

Simon och jag tänkte ta en titt på det nya pingvinbadet i Slottskogen i nästa vecka någon som har lust att hänga på? Tisdag?

• Barbarella

Synd att jag missade ditt inlägg.
    Onsdag-Fredag nästa vecka har jag inget för mig. Kanske då?

• Barbarella

Nytt försök på Slottskogen kanske?
    Björngårdsvillan vid tolv?

• Barbarella

Kul!
    Jag tar med mig grannen och hans Axel också.

• Barbarella

Vi kan väl försöka sy ihop ngt i nästa vecka kanske, eller är det semester som gäller redan? Kanske onsdag passar?

Svar på tråden Pappaledig i Göteborg från 26 mars 2007