Smal och tunn vigselring. Visar det på att man inte hade råd med mer?
Ja, hur tänker man egentligen och vilken är den allmänna uppfattningen i frågan?
Ja, hur tänker man egentligen och vilken är den allmänna uppfattningen i frågan?
Det är väl en smaksak, jag har en ganska tunn förlovningsring och en tjockare vigselring med sten i.
Va? Kanske har vissa vett att lägga ner dyra pengar på viktigare saker istället. More power to 'em!
ne den kanske va supersnygg o kosta 75,000 som den gör som ja kolla på som va av silver(!) *vill itne veta vad guld kostar då hihi* o smal.
vad är snyggast då? en tjock eller tunn ring? ska ju va bekväm också
Tänker att det är en smaksak. Har själv en rätt tunn och väldigt enkel vigselring för att jag tycker det är snyggast.
Ja, det skulle jag nog tolka det som i de flesta fall, men det är främst för att jag själv tycker att det är mycket snyggare om det är lite bredare ringar och kan inte förstå varför andra inte vill ha det
Det har ingen betydelse vilken storlek ringen har, tunn ring kan vara precis lika dyr som en breddare..Lite har med vilken designer man väljer ellert om det är stenar i ringen
Jag ska ha en 3 mm smal vigselring, därför att min förlovningsring är 6 mm och jag vill inte ha hela fingret klätt i "plåt" sen Tycker att min smal ring är supersnygg, framförallt däfrör jag valde den ju!
Den här har jag förälskat mig i. Den är bara 2,5 mm bred:
(visas med tillstånd av www.hedbergsguld.se )