• Grus grus

Smal och tunn vigselring. Visar det på att man inte hade råd med mer?

Ja, hur tänker man egentligen och vilken är den allmänna uppfattningen i frågan?

Kärlek och snuva kan inte döljas!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Smal och tunn vigselring. Visar det på att man inte hade råd med mer?
  • Axels och Annies mamma

Det är väl en smaksak, jag har en ganska tunn förlovningsring och en tjockare vigselring med sten i.

Lev livet nu, imorgon kan det vara för sent!
  • idiblon

Va? Kanske har vissa vett att lägga ner dyra pengar på viktigare saker istället. More power to 'em!

• Tjej 83

ne den kanske va supersnygg o kosta 75,000 som den gör som ja kolla på som va av silver(!) *vill itne veta vad guld kostar då hihi* o smal.

vad är snyggast då? en tjock eller tunn ring? ska ju va bekväm också

• Miss Lau

Tänker att det är en smaksak. Har själv en rätt tunn och väldigt enkel vigselring för att jag tycker det är snyggast.

• Jenniesmamma
    Min vigsel och min förlovningsring är smala,dels för att jag ville att dom skulle passa ihop,och min vigselring fick jag faktiskt ärva,så det är finare tycker jag än att köpa en stor ny ring. Och jag tror inte alltid att man inte har råd med mer bara för att man har det,då jag vet många som valt tunna ringar trots att jag vet att dom har råd med mer,smaksak alltså.
    Älskad och saknad av så många! RIP älskade lillebror!
  • Butterscotch

Ja, det skulle jag nog tolka det som i de flesta fall, men det är främst för att jag själv tycker att det är mycket snyggare om det är lite bredare ringar och kan inte förstå varför andra inte vill ha det

• babyblomma

Det har ingen betydelse vilken storlek ringen har, tunn ring kan vara precis lika dyr som en breddare..Lite har med vilken designer man väljer ellert om det är stenar i ringen

JUST NU GÄR JAG UNDER NAMNET SKÅNE-ANGELICA
  • babyblomma
    FlörtSorry missförstod frågan..För mig är det ett nej
    JUST NU GÄR JAG UNDER NAMNET SKÅNE-ANGELICA
  • HaltaLotta

Jag ska ha en 3 mm smal vigselring, därför att min förlovningsring är 6 mm och jag vill inte ha hela fingret klätt i "plåt" sen Tycker att min smal ring är supersnygg, framförallt däfrör jag valde den ju!

«·´¨*·.¸¸. **♥~Bebis BF 070907~♥ * *.¸¸.·*¨`·»
Svar på tråden Smal och tunn vigselring. Visar det på att man inte hade råd med mer?